Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس، به شایعات جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم واکنش نشان داد.

بعد از حذف ناامیدکننده یوونتوس از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حالا تیم آندره پیرلو تمام تمرکز خود را روی سری آ و کوپا ایتالیا قرار خواهد داد. در همین ارتباط بیانکونری فردا در چهارچوب هفته بیست و هفتم سری آ مهمان کالیاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آندره پیرلو پیش از این مسابقه گفت: "تیم به وضوح ضربه سنگینی را متحمل شد اما ما تمرینات خود را از سر گرفتیم و مسیر پیشرفت را در ذهن خود روشن کرده ایم. کالیاری تیمی است که اخیراً مربی خود را تغییر داده و بلافاصله نتایج مهمی را بدست آورده است بنابراین برای نمایش عالی مقابل کالیاری به غرور و روحیه تیمی نیاز داریم."

پیرلو در ادامه گفت: "فصل ما سه شنبه به پایان نرسید. ما هنوز بازی های سری آ و فینال کوپا ایتالیا را داریم. ما با اصرار برای نشان دادن اینکه یوونتوس هستیم کار را از سر می گیریم و می توانیم با گرفتن بهترین نتیجه از خود در برابر لحظات منفی واکنش نشان دهیم. این به ما و اهدافی که خودمان تعیین کرده ایم بستگی دارد.

هنگامی که شروع می کنید ، امیدوارید که در هر بازی پیروز شوید اما این امکان پذیر نیست.  این مانند رویاهای شما نیست. شما باید سخت کار کنید و بدانید که شکست هایی نیز وجود خواهد داشت. راه ما تغییر نخواهد کرد. ما باید ایمان داشته باشیم و به خود اعتماد کنیم. ما متقاعد شده ایم که هنوز آینده بزرگی در پیش رو داریم. ما باید این حذف را بپذیریم و از آن خطاها درس بگیریم.  اکنون هدف ما لیگ است."

شرایط کریستیانو رونالدو و شایعات جدایی او: "رونالدو خوب است. طبیعی است که او از اتفاقاتی که رخ داد مانند همه ناامید است. او خوب تمرین کرد و بهبود یافته است تا فردا شب بازی کند. طبیعی است که شایعات پس از حذف وجود دارد زیرا او مهمترین بازیکن جهان به همراه لیونل مسی است.  او با به ثمر رساندن 90 گل بیشتر از اینکه ارزش خود را ثابت کند برای ما خوب عمل کرده است. این پروژه ای است که برای آینده برنامه‌ریزی شده و جلو رفتن در آن تنها با بازیکنان جوان غیر ممکن است. این پروژه اولیه بوده و در آینده نیز همینگونه خواهد بود."/ ورزش سه

بیشتر بخوانید:

آخرین رقم یوونتوس برای فروش «رونالدو»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان شایعات؛ بانک ها پنجشنبه ها باز هستند

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • پایان شایعات؛ بانک ها پنجشنبه ها باز هستند
  • اولین واکنش رسمی بایرن به مذاکره با زیدان