Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@16:43:00 GMT

برگزاری اولین جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۴۵۸۱

جلسه کمیته انضباطی پرسپولیس تشکیل شد.

نخستین جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با حضور اعضای این کمیته برگزار شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از رسمی باشگاه پرسپولیس، ظهر امروز (شنبه 23 اسفند) اولین جلسه کمیته انضباطی باشگاه با حضور سیدمجید صدری، مرتضی دریس ملائکه و حمید جاسمیان پیشکسوت پرسپولیس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه گزارش ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه به استماع اعضا رسید و ضمن بحث و بررسی در ارتباط با آئین‌نامه کمیته انضباطی، بازنگری و بروزرسانی این آیین‌نامه مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد برای پیاده‌سازی آئین‌نامه پس از ایجاد تغییرات، سازوکاری تعریف شود.

قرار است جلسات کمیته انضباطی به صورت منظم برگزار شود و خروجی هر جلسه به صورت شفاف از طریق ارگان‌های اصلی منتشر خواهد شد.

اخبار داغ 

جزییات جدید از آخرین اخراج محمد دانشگر از استقلال جزییات تازه از سانحه واژگونی اتوبوس تیم محسن بنگر | یک اتوبوس برگشت، یک اتوبوس به دره سقوط کرد! حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایکر کاسیاس از سارا کاربونرو، همسر خود جدا شد مردود شدن گل فرانک کسیه مقابل منچستریونایتد، مرموز بود / گاتزتا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جلسه کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،اولین مسابقه تیراندازی اهداف پروازی سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی هیات تیراندازی استان، واقع در سه را فردوسی باشگاه سوارکاری و تیراندازی فردوسی برگزار شد.

این مسابقه با حضور غلامحسین نقدیان رئیس هیات، سیده افسانه نادرشاهی نایب رئیس بانوان هیات استان همچنین مدیریت ، مدیر داخلی و مدیر بازرگانی باشگاه سوارکاری فردوسی و حضور جمعی از علاقمندان این رشته ورزشی برگزار شد و در پایان از نفرات برتر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • دانیال اسماعیلی‌فر یک جلسه محروم و 40 میلیون جریمه شد
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر
  • اولین جلسه کمیته ریسک در سال ۱۴۰۳ برگزار شد