Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی روز شنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: امین زیبایی دانش آموز شیروانی در المپیاد تفکر و کارآفرینی، گردن آویز مدال طلا را از آن خود کرد و آمنه خوشی از بجنورد هم در المپیاد  علوم زمین گردن آویز نقره را کسب کرد.

سیدمحمد سیدی اظهار داشت: زینب قلی زاده از بجنورد و مرجان بهادری از شیروان هم در المپیاد جغرافی، گردن آویز نقره را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملیکا ملکشی، دانش آموز بجنوردی هم در مسابقات قطب نانو فناوری گراییش گزارش نویسی و مستندسازی رتبه اول و در رشته قطب زیست فناوری گرایش میکروفتوگرافی رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

به گفته سیدی، سه هزار و ۸۷۰ نفر از دانش آموزان خراسان شمالی در المپیادها شرکت کردند که در مرحله اول ۳۱۳ نفر پذیرفته شدند.

وی افزود: دانش آموزان در المپیادهای علمی در رشته های ادبی، زیست شناسی، کامپیوتر، سلول های بنیادی، پژوهشی، جغرافیا، شیمی، نجوم و اخترفیزیک، تفکر و کارآفرینی، ریاضی، فیزیک، علوم زمین، اقتصاد و مدیریت با هم رقابت کردند.

به گفته معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی، رتبه استان در این رقابت ها ۶ پله ارتقا یافته است. 

۱۸۰ هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار مدرسه خراسان شمالی زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند.

برچسب‌ها بجنورد مدارس اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی المپیاد دانش آموزی خراسان شمالی المپیاد علمی وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد مدارس بجنورد مدارس المپیاد دانش آموزی خراسان شمالی المپیاد علمی وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان اخبار کنکور آموزش و پرورش خراسان شمالی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی

جشن تکلیف دختران همدانی با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر از ۲۵ مدرسه در حسینیه امام (ره) همدان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مراسم جشن عبادت دختران دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی با حضور مسئولان استانی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد.

برنامه‌های متنوعی از جمله شعرخوانی، اجرای دکلمه و نمایش با محتوای شیوه‌نامه‌های دینی برای افراد مکلف برگزار شد و فرشته‌های زمینی، آعاز عبادت خدای رحمان و انجام اعمال و تکالیف الهی را جشن گرفتند. حضور دانش‌آموزان با چادر نماز و آراسته از دیگر جلوه‌های این مراسم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در این مراسم در گفت‌و‌گو با تسنیم، گفت: قابی که از حضور دانش‌آموزان دختر در جشن تکلیف در پشت من قرار دارد از زیباترین تصاویری است که انسان می‌تواند ببیند.

آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی عنوان کرد: از آموزش و پرورش تشکر می‌کنم که شرایطی را فراهم کردند تا بچه‌ها جشن تکلیف را در کنار یکدیگر تجربه کنند.از اقتضائاتی که مربوط به این جلسات هست استفاده شده و کادر مدارس و مجموعه افرادی که در برگزاری این مراسم مشارکت داشتند تشکر می کنم.

محمد ساده دل، سرپرست ناحیه یک آموزش و پرورش همدان نیز در این مراسم، اظهار داشت: برنامه جشن تکلیف دختران در راستای برنامه‌های تربیتی وزارت آموزش و پرورش به همت معاونت پرورشی در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: در این مراسم 1310 دانش آموز دختر از 25 مدرسه از همدان در این مراسم حضور دارند، امیدواریم با برنامه‌های خاص تربیتی در حال اجرا بتوانیم نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی