Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۳ اسفندماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۲۴ هزار لیتر روغن مایع خوراکی قاچاق در یک کامیون

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف یک دستگاه کامیون، در محور "چابهار-دشتیاری" و کشف ۲۴ هزار لیتر روغن مایع خوراکی قاچاق خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ "حسین علیزاده مقدم بیان داشت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان "دشتیاری" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور " چابهار - دشتیاری" به یک دستگاه تریلی کانتینر دار مشکوک شدند.

او  افزود: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن ۲۴ هزار لیتر روغن خوراکی مایع قاچاق را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزش تقریبی این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ علیزاده مقدم با اشاره به دستگیری یک متخلف خاطر نشان کرد: خودرو توقیف و راننده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در خصوص قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

واژگونی پژو ۴۰۵ با ۲ کشته و ۱۱ مجروح

گروه استان ها- سیستان و بلوچستان –واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور " ایرانشهر- خاش "، ۲ کشته و ۱۱ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ "حسن کیخا " فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر بیان داشت: شب گذشته یک فقره واژگونی خودرو در کیلومتر ۲۰ محور "ایرانشهر- خاش" محدوده روستای" دامن" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۱۳ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ کیخا تصریح کرد: در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودرو در دم فوت و ۱۱ سرنشین دیگر آن نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه ۲۴ هزار لیتر روغن یک دستگاه پژو ۴۰۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰هزار گازوئیل قاچاق درانار

   


به گزارش خبر گزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، سرهنگ نیک نفس  گفت  ماموران  پلیس آگاهی شهرستان انار باهمکاری پلیس امنیت اقتصادی استان موفق به شناسایی یک دستگاه تریلی حامل به ۳۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق شدند که دراین رابطه پرونده قضایی تشکیل وتریلی به همراه متهم دستگیر شدند
وی افزود در سال گذشته همکاران بنده درهمین راستا موفق به کشف نزدیک به ۴۰۰هزار لیتر سوخت قاچاق شدند

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • کشف ۳۰هزار گازوئیل قاچاق درانار