Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شاید تنها صنفی که از شیوع بیماری کرونا مضرر نشده و رونقی را هم به دنبال داشت فروشگاه‌های خرید اینترنتی بود. این فروشگاه‌های در اقصی نقاط جهان قبل از کرونا هم با استقبال عمومی همراه بودند، اما در ایران این صنف راه طولانی پیش رو دارند.

 نباید فراموش کرد که به دلیل مزایا و فواید بی‌شمار خرید آنلاین و اینترنتی، انقلابی در نحوه خرید ما ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها افراد بیشتر ترجیح می‌دهند وسایل خود را به صورت آنلاین از فروشگاه‌ها خریداری کنند.

از مزیت‌های خریدهای آنلاین می‌توان به خرید راحت، قیمت مناسب به دلیل حذف واسطه های مختلف، تنوع بیشتر، مقایسه قیمت ها، کنترل به نحوه خرید بدون تاثیرگزاری فروشنده، ارسال راحت، حذف هزینه‌های سربار، خرید بدون حضور در فروشگاه که مهمترین مزیت در روزهای کرونایی است، می‌شود اشاره کرد.

فروشگاه آنلاین آف تپ در راستای کمک به شکوفایی اقتصادی و همچنین همراهی با صنعت کسب و کار جهت تسهیل فروش محصولات از یک سو و ایجاد امکان خرید آسان و امن برای خریدداران از سوی دیگر پایه‌ریزی گردید.

بر همین اساس برند آف تپ در سال 1399 متولد شد و با تکیه به نیروهای مجرب در بخش تجارت الکترونیک حرکت مثال‌زدنی آغاز گردید به طوری که در طی مدت کوتاهی آف تپ به عنوان یکی از معتبرترین درگاه‌های فروش اینترنتی در ایران شناخته شد.

آف تپ تمامی تلاش خود را برای ایجاد تجربه متفاوت از یک خرید اینترنتی برای مشتریان خود بکار گرفته است تا بتواند به این اصل دست پیدا کند. از جمله فعالیت‌هایی که در این جهت پایه‌ریزی شده است شامل:

تنوع محصولات، قیمت مناسب محصولات و ارائه تخفیفات ویژه، بستر امن برای پرداخت، روش‌های پرداخت متنوع، روش‌های ارسال سریع، خدمات پس از فروش، ارائه کالاهای بااصالت و تیم پاسخگویی قوی می‌توان اشاره کرد.

تلاش این مجموعه بر آن است که بتواند با گسترش این فعالیت‌ها، مشتریان آف تپ بتوانند خریدی با مشخصات زیر داشته باشند که شامل:

صرفه‌جویی در زمان خرید، کاهش هزینه‌های تردد، سهولت و سرعت در خرید، خرید محصولات با قیمت مناسب، خرید محصولات با کیفیت، کسب اطلاعات جامع در مورد محصول قبل از خرید، استفاده از تخفیفات ویژه و جشنواره‌ها، تحویل گرفتن سریع کالا، امکان عودت و یا تعویض کالا بر حسب شرایط ویژه می توان اشاره کرد.

در کنار مزیت‌هایی که آف تپ برای مشتریان و کسانی که قصد خرید نیازهای خود را از طریق اینترنت دارند، ایجاد نموده است این مجموعه به کمک تیمی فعال و مجرب از نیروی انسانی متخصص و کارآمد بر آن شده است که در جهت کمک به افزایش فروش واحدهای تولیدی، فروشگاه‌ها و دیگر انواع کسب و کارها بتواند گامی در جهت توسعه فروش کالاهای ایرانی و کمک به رشد اقتصاد کشور بردارد.

شعار ما این است هر آنچه را که می‌بینید و می‌خرید را تحویل خواهید گرفت

خانم بقائی از مدیران آف تاپ گفت: این مجموعه از دو سال پیش کارهای خود را آغاز کرده بود که 6 ماه کارهای تحقیقاتی و حدود یک و نیم سال هم کارهای اجرایی آن بوده است و در حال حاضر آماده افتتاح است در قالب استارت آپ در حوزه دیجیتال مارکتینگ و وارد عرصه ای شدیم که فوق العاده سنگین و گسترده است.

هر چند در ظاهر کار بسیار آسان و ساده نشان می دهد اما بسیار سخت و دشواری بوده و نزدیک به یک و نیم سال آماده کردن زیرساخت‌های لازم زمان برده  و بالغ بر 400 میلیارد  تومان هزینه کردیم.

وی گفت: به صورت مستقیم برای 100 نفر و غیر مستقیم 250 نفر اشتغال ایجاد شده و در تلاش هستیم در ماه های آینده با توسعه مجموعه برای 250 نفر به صور مستتقیم اشتغال فراهم کنیم.

بقائی تصریح کرد: فعلا به صورت محلی و شمالغرب کار را آغاز کردیم تا اشکلات و نواقصات برطرف شود و برندسازی از تبریز بوده و  در سال 2025 مجموعه آف تپ برند معتبر سراسری می شود و باید عنوان کنم برای این مهم کلیه سخت افزار ها آماده است و نیاز به سرمایه گذاری جدید نیست و کاربری توسعه خواهد یافت.

در مورد اجناس قابل ذکر است با برندهای معتبر همکاری می کنیم و قرارداد سفت و سخت بستیم و تحت هیچ شرایطی اجناس بانه، تقلبی و قاچاق در قبول نمی کنیم.

این مدیر جوان افزود: یکی از مزیت های آف تپ ارسال کمتر از 2 ساعت در تبریز بوده و این توانایی را داریم که در ساعتی که مشتری می خواهد جنس را تحویل دهیم و تا یک هفته تا بعد از خرید هم مرجوعی داریم.

شعار ما این است هر آنچه را که می‌بینید و می‌خرید را تحویل خواهید گرفت.

به دنبال حفظ اعتماد مشتریان و اعتمادپذیری هستیم

مختاری رئیس کمیته دیجیتال مارکتینگ انجمن بازاریابی ایران، مدرس دانشگاه و مشاور ارشد مجموعه آف تپ در جلسه با رسانه ها عنوان کرد: اگر فروشگاه های اینترنتی  در این چند سال شکل نمی گرفت در ایام کرونا فاجعه ای پیش رو بود. از مزایای فروشگاه اینترنتی می توان به خرید بدون حضور در فروشگاه، صرفه جویی در وقت، سنجش قیمت و کیفیت یک یک کالا را در فروشگاه های مختلف، استفاده از نظرات خریداران در بخش کامنت ها که این نظرات مثبت و منفی در خرید ما کمک زیادی خواهد کرد، اشاره کرده و  باید اضافه کنم در فروشگاه آف تپ از همه ی تکنولوژی های جدید مانند اسمارت مارکنیتگ یا بازاریابی هوشمند استفاده شده است که در این بخش سلایق شما ارزیابی و پیشنهادهای خرید بر اساس علایق شما پیشنهاد می شود و که بازاریابی هوشمند از اهداف بزرگ این مجموعه است.

وی گفت: در تجارت امروز اگر خلاقیت و نوآوری نداشتیم باشیم موفق نخواهیم شد و تنها با تخفیف نمی توان به موفقیت دست یافت و باید در بحث های تکنولوژی خصوصا تبلیغات و بازاریابی هوشمند، پیشنهادهای بهینه، نظرات موافق و مخالف برای کالاها جهت تصمیم گیری راحت، استفاده از نظرات تخصصی کارشناسان در مورد کالاها، تجریه یک خرید متفاوت را تجربه کرد.

مختاری افزود: زیرساخت های اینترنتی اولین بحث فروشگاه های اینترنتی است که با مشکلات موجود دست و پنجه نرم می کنیم.

موضوع دوم نظارت داخلی و نظارت خارجی است که انجمن کسب کارهای آنلاین، سازماندهی وب سایت های اینترنتی و ارگان های که در این حوزه ذیربط هستند در بحث نظارت مهم است.

 حوزه فروشگاه های اینترنتی متولی اساسی ندارد و انجمن کسب و کارهای اینترنتی نمی تواند متوالی باشد و تنها نظارت می کند و این در حالی است که در بسیاری از کشورها وزارت هوش منصوعی و حوزه و فن آوری آنلاین وجود دارد و متوالی فروشگاه های اینترنتی کشور خود است.

مورد بعدی بحث فرهنگ سازی است.  فرهنگ خرید از فروشگاه های اینترنتی بسیار مهم است و بخش آخر سخنانم نحوه ارسال، نحوه تحویل و نحوه پرداخت که از چالش های اساسی بوده و باید مدیریت کنیم.

بزرگترین سرمایه آف تپ مشتریانش است

حجری مدیر اجرایی آف تپ گفت: این مجموعه با سرمایه بالغ بر 400 میلیارد تومان سرمایه گذاری و سهامدارن شرکت از بخش خصوصی بوده که بزرگترین فروشگاه اینترنتی شمالغرب کشور به مرکزیت تبریز است.

وی گفت: بزرگترین سرمایه ما مشتریان است و رضایت آنها هدف ما است و برای همین زمان مرجوعی کالا 7 روز است و که بدون هزینه جایگزین  و یا عودت  یافته و در 24 ساعت پول به حساب مشتری باز می گردد.

با تولیدکنندگانی قرارداد می بندیم که برند بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند و اصالت کالا برایمان بسیار مهم است.

حجری تصریح کرد: چشم انداز شرکت پوشش کل ایران بوده و چون تبریز شهر اولین های است به مرکزیت تبریز کار خود را آغاز کردیم.

به اختیار مشتری 3 نوع پرداخت داریم آنلاین، کارت به کارت، درب منزل که مشتری خیالش از هر نوع پرداخت است که می تواند حتی در درب منزل بعد از رویت جنس هزینه را پرداخت کنند و در تبریز کمتر از 2 ساعت اجناس را به مشتری تحویل خواهیم داد.

 مدیر اجرایی اف تپ افزود: یکی از اهداف و برنامه های بزرگ مجموعه آف تپ کارآفرینی است. در این طرح به دنبال شناسایی زنان سرپرست خانوار هستیم که محصولات خود را در خانه تولید و به صورت مستقیم ارائه می کنند و ما حاضریم از این مشاغل حمایت کنیم و عکاسی محصول و تبلیغات به صورت رایگان انجام داده و عرضه محصول در مجموعه خودمان با تولید محتوی به مشتری ارائه تا جنس آنها به بهترین شکل به فروش برسد.

وی گفت: با این طرح درآمد ثابت برای خانواده های کم درآمد تعریف خواهد شد و احتمال دارد در بحث نوآوری هم با مواردی مواجه شویم.

حجری از دیگر مزیت های فروشگاه اینترنتی آف تپ ارسال رایگان با خرید 150 هزارتومان اشاره و افزود: پشتبیانی امور مشتریان 24 ساعته بوده و هر ساعتی پیام و یا تماس گرفته شود، جواب داده خواهد شد.

در پایان این مراسم و با اعلام علی اصغر باقرزاده مدیر روابط عمومی آف تپ، اسامی 5 نفر از برندگان قرعه کشی بزرگ مجموعه آف تپ قرائت شد و با حضور هنرمند محبوب استان علیرضا رنجی پور 5 ست جهزیه اقلام اساسی به 5 نفر از شهرهای تبریز، تهران، جلفا و ارومیه 2 نفر در حضور اصحاب رسانه اهدا گردید.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت تبریز خرید اینترنتی فروشگاه های اینترنتی حجری مختاری فروشگاه های اینترنتی خرید اینترنتی فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید

گل فروشی‌های آنلاین مزایای زیادی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهند. ازاین‌رو بسیاری از افراد اقدام به خرید آنلاین گل می‌کنند تا بتوانند این مزایا را از آن خود کنند.

مزایای خرید گل به‌صورت آنلاین

خرید گل به‌صورت آنلاین مزایای زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

1. راحتی

یکی از بزرگترین مزایای خرید آنلاین گل، راحتی آن است. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز و از هر مکانی که هستید، با چند کلیک ساده، گل مورد نظر خود را سفارش دهید. دیگر نیازی به رفتن به گل فروشی‌های فیزیکی و تحمل ترافیک و شلوغی نیست.

2. تنوع

گل فروشی‌های آنلاین طیف گسترده‌تری از گل‌ها را نسبت به گل فروشی‌های سنتی ارائه می‌دهند. شما می‌توانید به گل‌هایی دسترسی داشته باشید که در منطقه شما به راحتی پیدا نمی‌شوند.

3. قیمت مناسب

گل فروشی‌های آنلاین به‌طور کلی قیمت‌های پایین‌تری نسبت به گل فروشی‌های سنتی دارند. دلیل این امر این است که آنها هزینه‌های کمتری مانند اجاره مغازه و حقوق کارکنان دارند. بنابراین ارزان بودن گلفروشی آنلاین به معنای بی‌کیفیت بودن محصولات نیست.

4. مقایسه آسان

هنگام خرید گل به‌صورت آنلاین، می‌توانید به راحتی قیمت‌ها و کیفیت گل‌های مختلف را از گل فروشی‌های مختلف مقایسه کنید. این کار در گل فروشی‌های سنتی امکان‌پذیر نیست.

5. خدمات مشتری

بسیاری از گل فروشی‌های آنلاین خدمات مشتری عالی را ارائه می‌دهند؛ از جمله ضمانت تازگی گل‌ها و امکان پیگیری سفارش.

6. صرفه‌جویی در زمان

خرید آنلاین گل در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند. دیگر نیازی به صرف وقت برای رفتن به گل فروشی و انتخاب گل‌ها نیست.

7. هدیه‌ای خاص

گل‌ها هدیه‌ای خاص و منحصر به فرد هستند که می‌توانند برای هر مناسبت و به هر کسی هدیه داده شوند.

8. نشان دادن عشق و قدردانی

گل‌ها راهی زیبا برای نشان دادن عشق و قدردانی به عزیزانتان هستند.

9. ایجاد فضایی زیبا

خرید گل به‌صورت آنلاین می‌تواند به هر خانه یا دفتر کاری زیبایی و طراوت ببخشد. در نهایت، خرید آنلاین گل راهی آسان، راحت و مقرون‌به‌صرفه برای خرید گل‌های زیبا و تازه است. با این روش می‌توانید به راحتی به عزیزانتان هدیه‌ای خاص و ماندگار بدهید.

دیگر نگران سوپرایز کردن عزیزانتان در سایر شهرهای نباشید!

با مجموعه گل فروشی آنلاین یه دسته گل، دیگر نیازی نیست نگران سورپرایز کردن عزیزانتان در سایر شهرها باشید. این مجموعه بهترین گل‌ها را با جذاب‌ترین دیزاین‌ها برای آن‌ها ارسال خواهد کرد. فاصله دیگر مانعی برای عشق و محبت شما نیست! با گل فروشی آنلاین یه دسته گل، می‌توانید به راحتی برای عزیزانتان در هر کجای ایران که هستند، گل بفرستید. این مجموعه با گل‌های تازه و باکیفیت و با سلیقه‌ترین دیزاین‌ها، عشق و محبت شما را به آن‌ها هدیه می‌دهد.

خدمات گل فروشی آنلاین یه دسته گل شامل:

ارسال گل به ارومیه، تبریز، همدان، مشهد، ساری، شیراز، اصفهان، کرج، قم، رشت، اراک و اهواز

تنوع بی‌نظیر گل‌ها و سبدهای گل

دیزاین‌های منحصر به فرد و خاص

قیمت‌های مناسب

امکان سفارش آنلاین گل و همچنین سفارش تلفنی

ضمانت تازگی گل‌ها

ارسال سریع و مطمئن

کافی است با این مجموعه در تماس باشید و خرید گل را به راحتی انجام دهید.

دلیل ارسال گل هرچه که باشد، با مجموعه یه دست گل قابل انجام است

مجموعه «یه دسته گل» با ارائه طیف گسترده‌ای از گل‌ها و سبدهای گل برای هر مناسبت و سلیقه‌ای، انتخابی ایدئال برای ارسال گل به عزیزانتان است. دلیل شما هرچه که باشد، خرید گل از مجموعه یه دسته گل بهترین انتخاب است! درواقع این مجموعه گل‌های خاص به دلایل زیر را برای فرد مدنظرتان ارسال می‌کند.

تبریک

گل‌ها راهی عالی برای تبریک تولد، سالگرد، فارغ‌التحصیلی، موفقیت شغلی و سایر مناسبت‌های خاص هستند.

عذرخواهی

گل‌ها می‌توانند برای ابراز پشیمانی و تمایل به عذرخواهی استفاده شوند.

آرزوی موفقیت

فرستادن گل برای کسی که در حال انجام کار سختی یا به دنبال رسیدن به هدفی است، می‌تواند راهی عالی برای نشان دادن حمایت و آرزوی موفقیت برای او باشد.

افتتاحیه

گل‌ها می‌توانند هدیه‌ای عالی برای تبریک افتتاحیه مغازه، دفتر یا کسب و کار جدید باشند.

تشکر

فرستادن گل برای کسی که به شما کمک کرده یا کاری خوب برایتان انجام داده است، راهی عالی برای نشان دادن قدردانی شما است.

عاشقانه

خرید گل، هدیه‌ای کلاسیک و رمانتیک برای ابراز عشق و محبت است.

آرزوی بهبودی

فرستادن گل برای کسی که بیمار است یا حال خوبی ندارد، می‌تواند راهی عالی برای نشان دادن هم‌دردی و آرزوی بهبودی برای او باشد.

بازنشستگی

گل‌ها می‌توانند هدیه‌ای عالی برای تبریک بازنشستگی و آرزوی اوقات خوش برای فرد در دوران پیش رو باشند.

فارغ‌التحصیلی

فرستادن گل برای کسی که از مدرسه یا دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است، راهی عالی برای تبریک این دستاورد مهم و آرزوی موفقیت برای او در آینده است.

برای مادر

گل‌ها هدیه‌ای ایدئال برای روز مادر، تولد مادر یا هر روز دیگری هستند که می‌خواهید به مادرتان عشق و قدردانی خود را نشان دهید.

برای دوست

فرستادن گل برای دوستتان راهی عالی برای نشان دادن اینکه به فکر او هستید و به او اهمیت می‌دهید.

نحوه ثبت سفارش خرید گل در مجموعه یه دسته گل

برای سفارش خرید گل در مجموعه یه دسته گل، ابتدا می‌توانید دلیل ارسال گل را مشخص کنید. سپس از بین نمونه‌هایی که ارائه می‌شود، بهترین را انتخاب کرده و تاریخ دریافت را نیز در همان صفحه انتخاب کنید. با فشردن گزینه سفارش دهید، سفارش شما ثبت می‌شود. البته باید پیش از آن هزینه را پرداخت کنید و آدرس گیرنده را نیز ثبت بفرمایید.

جمع‌بندی

خرید آنلاین گل، راحتی و زیبایی را به تجربه خرید اضافه می‌کند. این فرآیند، با امکان انتخاب انواع گل‌ها و ترتیب آنها به سادگی انجام می‌شود. همچنین، انتخاب گل‌های متنوع و زیبا از فضایی محدود برای خرید محلی پیشی می‌گیرد. با استفاده از خدمات آنلاین، مشتریان می‌توانند به راحتی به گل‌های تازه و با کیفیت دسترسی داشته باشند و از ارسال سریع و خدمات مشتریان عالی بهره‌مند شوند. در نتیجه، خرید گل تجربه لذت‌بخش و خاصی را برای مشتریان فراهم می‌کند.

منابع

https://yedastegol.com/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898560

دیگر خبرها

  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • پوشش متفاوت مریم نواز در مراسم استقبال از رئیسی در لاهور + تصاویر