Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین تجلیل از مدال‌آوران المپیاد‌های علمی و برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی با قدردانی از ۱۷ دانش آموز برتر برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   "محسن حاجی میرزایی" وزیر آموزش و پرورش در آئین تجلیل از مدال آوران المپیاد‌های علمی و برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی دانش آموزی مربوط به سال‌های تحصیلی ۹۸-۹۷ و ۹۸-۹۹ با اشاره به چگونگی شناسایی و پرورش استعداد‌های درخشان گفت: شناسایی و پرورش استعداد‌های درخشان مهم است و باید برای دسترسی همه دانش آموزان به فضایی مناسب برای بروز استعداد‌ها تلاش کنیم و قادر باشیم برای تمام دانش آموزان در کشور، فضایی را به وجود آوریم که استعداد‌های خاص آن‌ها کشف، شناسایی، پرورش و حمایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اجرای «طرح شهاب» در مدارس گفت: اجرای «طرح شهاب»، گامی در جهت شناسایی استعداد‌های خاص دانش آموزان است که لازم است آن را تقویت و موردحمایت قرار دهیم و یکی از چشمانداز‌های نظام تعلیم و تربیت، حرکت در این مسیر اجرای «طرح شهاب» خواهد بود.   حاجی میرزایی با اشاره به تأسیس سازمان پرورش استعداد‌های درخشان در سال ۱۳۶۶ گفت: این سازمان از زمان تأسیس خود تاکنون موفق به کسب ۷۶۶ مدال جهانی شده است.   مراسم جشن پایانی و تجلیل از مدال آوران المپیاد‌های علمی و برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی صبح امروز (شنبه) در سالن اجتماعات ساختمان شهیدرجایی برگزار و از ۱۷ برگزیده این جشنواره تقدیر شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: جشنواره ، المپیاد ، خوارزمی ، حاجی میرزایی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جشنواره المپیاد خوارزمی حاجی میرزایی جشنواره جوان خوارزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت گلستان گفت: دانش آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم هنرستان‌های کار و دانش و فنی حرفه‌ای رشته فرش و نیز دانشجویان رشته‌های فرش دستباف می‌توانند تا با مراجعه به اداره کل و یا تماس با ۰۹۱۱۲۷۰۵۲۴۷ برای شرکت در این المپیاد آمادگی خود را اعلام کنند.

درویشعلی حسن زاده گفت: مرحله استانی المپیاد دانش آموزی و دانشجویی فرش دستباف کشور ۱۷ اردیبهشت در چهار گرایش بافت، طراحی، مرمت و رنگرزی در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی افزود: ایجاد انگیزه، افزایش مهارت‌ها، شناسایی هنرجویان مستعد و ارزیابی توان علمی و عملی هنرجویان از جمله اهداف برگزاری این المپیاد است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت