Web Analytics Made Easy - Statcounter

معتمدین هیات اجرایی انتخابات ششمین شوراهای اسلامی شهر و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بخش چشمه‌ساران انتخاب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، پیش از ظهر امروز، جلسه تعیین معتمدین هیات اجرایی بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر با دعوت ۳۰ نفر از معتمدین این بخش برگزار شد.

بر این اساس، نجفعلی شفاهی، حسن گلچین، محمدابراهیم رضایی نوده، ولی الله سوسرایی، غلامرضا جفایی، ابوالفضل حبیبی، یحیی سوسرایی به عنوان اعضای اصلی معتمدین هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی این بخش و یحیی عادلی، صادق سوسرایی، عباس علیخانی، رضا جعفری فر، حسین محمودی به عنوان اعضای علی البدل این هیات انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین؛ نجفعلی شفاهی، حسن گلچین، محمدابراهیم رضا نوده، ولی الله سوسرایی، غلامرضا جفایی، ابوالفضل حبیبی، یحیی سوسرایی، یحیی عادلی و صادق سوسرایی به عنوان اعضای اصلی معتمدین هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری انتخاب و عباس علیخانی، رضا جعفری فر، حسین محمودی، رضا کمالی وطنو علی اکبر جفایی نوده به عنوان اعضای علی البدل این هیات در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هیات اجرایی انتخابات معتمدین هیات اجرایی عنوان اعضای انتخاب شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب استاندار مازندران و لرستان

آفتاب‌‌نیوز :

در جلسه امروز - یکشنبه - هیات دولت که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، یوسف نوری و ابوطالب شفقت برای انتصاب در سمت استانداری‌های مازنداران و لرستان از هیات دولت رای اعتماد گرفتند.

ابوطالب شفقت سابقه معاونت هماهنگی امور استان‌های وزارت کشور و یوسف نوری هم سابقه وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • انتخاب استاندار مازندران و لرستان
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد