Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:34:50 GMT

فرماندار ری: شان مردم در تایید صلاحیت‌ها حفظ شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۵۱۱۰

فرماندار ری: شان مردم در تایید صلاحیت‌ها حفظ شود

حسین توکلی کجانی روز شنبه در نخستین جلسه هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری اظهار داشت: حضور پرشور و انسجام و همدلی در هیات اجرایی موجب تحقق شور و نشاط و همچنین مشارکت حداکثری در انتخابات خواهد شد.
رییس هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری افزود: برای انتخاب هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری ۳۰ معتمد از همه جناح‌های سیاسی، اقشار مختلف، روحانیون، سیاسیون، فرهنگیان، بانوان، ورزشکاران و بازنشستگان به فرمانداری ویژه شهرستان ری دعوت شدند که با حضور ۲۹ معتمد و با رعایت اصل بی طرفی، اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: در دوره قبل، انتخابات شورای اسلامی شهر در شهرستان ری برای سه شهر حسن آباد، باقرشهر و کهریزک برگزار شد اما در این دوره دو شهر قیامدشت و قلعه نو به شهرستان ری اضافه شده که حجم رسیدگی به صلاحیت ها افزایش خواهد یافت.
این مسئول اضافه کرد: با توجه به نزدیکی نوروز و ماه مبارک رمضان، می بایست تمامی برنامه ها و اهداف هیات اجرایی بر اساس تقویم انتخابات ۱۴۰۰ صورت گیرد تا در زمانهای قانونی موارد تعیین تکلیف شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: معتمدین هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری مُرّ قانون و بی طرفی را در رسیدگی به صلاحیت داوطلبان ملاک عمل قرار دهند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری شورای شهر پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری شورای شهر انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری شورای شهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس

فرشید فتوت در مراسم اختتامیه مرحله سوم رویداد ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای پیمانکاران شهرستان‌های غرب استان فارس به میزبانی شهرستان کازرون گفت: طی رویداد ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای نیرو‌های پیمانکاری در مرحله نخست در منطقه جنوب استان به میزبانی شهرستان لار تعداد ۲۰۳ نفر، در مرحله دوم در منطقه شرق استان به میزبانی شهرستان فسا تعداد ۳۴۴ نفر و در مرحله سوم در منطقه غرب استان تعداد ۲۷۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری در حوزه‌های دانشی، ایمنی، تخصصی، مهارتی، روان شناختی و طب کار مورد ارزیابی و پایش قرار گرفتند.

او با اشاره به اهمیت بسیار زیاد منابع انسانی در افزایش بهره‌وری و کیفیت خدمات قابل ارائه به مشترکین و سایر ذینفعان گفت: در جهت حفظ سرمایه انسانی و به تبع آن دستیابی به اهداف و فعالیت‌های شرکت، ارتقای مهارت‌های فنی و شغلی و توانمندسازی نیروی انسانی ضرورت دارد.

فتوت بیان کرد: از آنجا که سیمبانان و کارگران صنعت برق مسئولیت خطیری در صنعت برق و تامین برق مطمئن و پایدار دارند، برگزاری چنین رویداد‌هایی می‌تواند در افزایش آگاهی و مهارت آنان و کاهش حوادث حین کار تاثیر بسزایی داشته باشد.

او یادآور شد: این رویداد‌ها با همکاری شرکت توانیر، انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق و دانشگاه شهید بهشتی برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟