Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، در عملیات کمین تروریست‌های تکفیری بوکوحرام علیه یک کاروان ارتش در شمال شرق نیجریه، ۱۹ نظامی این کشور کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، منابع امنیتی نیجریه امروز شنبه در این باره اعلام کردند که این حادثه در ایالت «بورنو» واقع در شمال شرقی این کشور روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع امنیتی مذکور در این خصوص ادامه داد: در این حادثه همچنین ۱۳ نظامی نیجریه نیز زخمی شدند.

گفتنی است بوکو حرام در سال ۲۰۰۰ اعلام موجودیت کرده و از سال ۲۰۰۹ تاکنون با انجام اقدامات خشونت‌آمیز بیش از ۲۰ هزار نفر را کشته است.

این گروهک تروریستی از سال ۲۰۱۵ در کشورهای کامرون، بنین، چاد، نیجر و نیجریه اعمال تروریستی انجام می‌دهد. بر اثر حملات این گروه به منطقه دریاچه چاد حداقل ۲ هزار نفر کشته شده‌اند.

محمدو بوهاری رئیس جمهوری نیجریه که جنایت فجیع قتل عام شیعیان در زاریا را در کارنامه تاریک دوران تصدی خود دارد؛ تا کنون نتوانسته است هیچ اقدام مثبتی را برای جلوگیری از ادامه جریان‌های مشابه در سراسر کشورش به انجام برساند.

کد خبر 5168770

منبع: مهر

کلیدواژه: نیجریه بوکو حرام بورنو ارتش نیجریه ایالات متحده امریکا عراق عربستان سعودی رژیم صهیونیستی ایران افغانستان سوریه روسیه لبنان ترکیه فلسطین جنگ 2015 یمن برجام جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و چهار زخمی در محور شاهین شهر_علویجه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان  گفت: حادثه ویژه ترافیکی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در محور شاهین شهر-علویجه بعد از شهرک صنعتی بزرگ  به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

عباس عابدی افزود: در این حادثه بر اثر واژگونی یک دستگاه ال ۹۰ ، چهار نفر
شامل یک خانم، یک مرد و ۲ دختر کودک مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.
وی اضافه کرد: خانم ۴۴ ساله نیز در این حادثه جان خود را از دست داده است.

دیگر خبرها

  • شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل به 597 نفر رسید
  • یک کشته و چهار زخمی در محور شاهین شهر_علویجه
  • کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در غزه/ شمار نظامیان کشته شده اسرائیل به 596 نفر رسید
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • حمله تروریستی دیگری در روسیه خنثی شد
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان
  • زخمی شدن ۳۱ نظامی صهیونیست در نوار غزه طی ۴۸ ساعت گذشته
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان با کشته شدن ۴ مهاجم دفع شد