Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از مهر، عزیز الله روشن با اشاره به بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: ۷۴ خودروی گرفتار در برف در چهارمحال و بختیاری امداد رسانی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: ۴۱ مسافر در راهدارخانه‌های چهارمحال و بختیاری اسکان داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ۱۵۰ راهدار در عملیات راهداری زمستانی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیش از ۸۳ تن شن و نمک برای بازگشایی محور‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری مورد استفاده قرار گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهدی باکری چهارشنبه سوری حداقل دستمزد میلاد حاتمی کنفدراسیون فوتبال آسیا راهداری چهارمحال و بختیاری امداد رسانی مهدی باکری چهارشنبه سوری حداقل دستمزد میلاد حاتمی کنفدراسیون فوتبال آسیا چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش نوروزی «چشم به راهیم» در جاده‌های استان اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از اجرای پویش نوروزی «چشم به راهیم» در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرزاد دادخواه اظهار کرد: ایستگاه مرکزی پویش نوروزی «چشم به راهیم» از ۲۵ اسفندماه لغایت ۱۳ فروردین ماه در محور اصفهان شیراز بعد از سه راهی مبارکه برپا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان خاطر نشان کرد: این پویش در راستای اهداف و برنامه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در خصوص فرهنگ‌سازی و ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی و با تکیه بر سوابق و تجارب موجود، در قالب مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و هنری بصورت همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان در حال برگزاری است.

دادخواه عنوان کرد: رویکرد اصلی این پویش ایجاد توجه و انگیزه در همراهان راننده (سر نشینان وسایل نقلیه) در ایفای نقش حداکثری مؤثر و هوشمندانه در تحقق سفر ایمن جاده‌ای می‌باشد. چرا که بالغ بر ۴۰ درصد تلفات و جراحات وارده، مربوط به سرنشینان و همراهان سفر بوده که بدون هر گونه نقش مستقیم و بی گناه، کشته می‌شوند.

وی با اشاره به لزوم آگاهی بخشی و ارتقا دانش عمومی مردم نسبت به فرهنگ صحیح رانندگی افزود: مجموعه‌ای از پیام‌های کوتاه، گویا و مؤثر تهیه شده و در قالب‌های گوناگون به مخاطبان از طریق بهره گیری از گروه‌های هنری و فرهنگی و رسانه‌ای منتقل گردد. که مهمترین آن‌ها ضرورت استراحت ۱۵ دقیقه‌ای به ازای هر ۲ ساعت رانندگی است.

فرزاد دادخواه ادامه داد: نقش همراهان راننده (سرنشینان خودرو) در ایمنی سفرهای گروهی و خانواده، حواس پرتی آنی (استفاده از موبایل- سیگار- خوراکی- ضبط صوت خودرو و…)، خستگی و خواب آلودگی، عجله و شتاب در رانندگی، رانندگی در شرایط خاص (شب، مه - برف- باران- باد و گرد و غبار) از جمله آموزه‌های ایمنی است که در جریان این پویش به مخاطبان منتقل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: اشاعه و پاسداشت ارزش‌های دینی با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و نوروز و افزایش جاذبه‌های جاده‌ای با برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، هنری و آموزشی از دیگر اهداف این پویش در استان اصفهان است.

کد خبر 739411

دیگر خبرها

  • ۶۱۴ هزار خودرو وارد استان بوشهر شده است
  • جذابیت نوروزگاه‌ها و توقف مسافران برای کاهش تصادفات نوروزی
  • ثبت تردد بیش از ۶۱۴ هزار خودرو در مبادی ورودی بوشهر
  • اجرای پویش نوروزی «چشم به راهیم» در جاده‌های استان اصفهان
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌ های کرمانشاه
  • رفت‌ وآمد بیش از ۷ میلیون خودرو در راه‌های دورن‌ استانی بوشهر
  • رفت‌وآمد بیش از ۷ میلیون خودرو در راه‌های دورن‌استانی بوشهر
  • اجرای طرح ضیافت الهی برای ۲ هزارو ۳۰۰ زائر چهارمحال و بختیاری
  • اسکان اضطراری ۲۰ مسافر در چهارمحال و بختیاری
  • سرمازدگی در کمین محصولات کشاورزی و باغی چهارمحال و بختیاری