Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:38:40 GMT

بازدید معاونین وزیر صنعت از سه واحد صنعتی خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۵۹۵۸

بازدید معاونین وزیر صنعت از سه واحد صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در این باره گفت: "محسن صالحی نیا" مدیر هیات عامل ایدرو (سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) و "علی رسولیان" مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از سه واحد قطعه سازی و یک واحد تولید چراغ های روشنایی دیدن کردند.

رضا شجاعی افزود: یکی از واحدهای مورد بازدید، قطعه سازی (نفیس پارت) تولیدکننده قطعات سیستم تسمه تایم و دینام انواع خودرو و هرزگرد واقع در شهرک صنعتی خیام بود که با اشتغال ۷۸ نفر و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: واحد دوم قطعه سازی (پولاد پلاستیک) تولیدکننده محفظه های هوای خودرو و انواع فیلتر واقع در شهرک صنعتی خیام است که برای ۱۳۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: واحد سوم مربوط به تولید چراغ های روشنایی کم مصرف (رویای نور ایرانیان) با اشتغالزایی ۹۲ نفر است که با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی کمال الملک شهرستان فیروزه راه اندازی شده است.

وی افزود: تامین درازمدت برق، رفع مشکل مخابرات و فیبرنوری شهرک صنعتی خیام، توسعه ۴۵ هکتاری شهرک صنعتی خیام، ایجاد ناحیه صنعتی اسحاق آباد، مشکل تامین آب این شهرک از جمله مشکلات مطرح شده در نشستی بود که با حضور نمایندگان مجلس در فرمانداری زبرخان برگزار شد.

شجاعی ادامه داد: تصمیماتی از سوی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برای رفع مشکلات شهرک صنعتی خیام اتخاذ شد که برنامه ریزی برای عملیاتی کردن آنها انجام می گیرد.

وی گفت: شهرک صنعتی کمال الملک در رده سوم زیست محیطی است که برای رفع مشکلات برق رسانی و آبرسانی آن، دو طرح در خصوص انتقال آب و انتقال برق آن طی امسال و سال آینده تعریف شده و ۱.۷ میلیارد تومان برای اجرای آن برآورد شده است.

شهرک صنعتی خیام واقع در شهرستان زبرخان دارای مساحت ۲۴۶ هکتار و مساحت صنعتی ۳۶/۱۰۹ هکتار است که در کیلومتر ۲۰ جاده نیشابور - مشهد قرار دارد. ۲۸۷ واحد صنعتی در این شهرک واقع شده است.

مساحت کل شهرک صنعتی کمال الملک واقع در شهرستان فیروزه نیز ۲۰ هکتار است، هم اکنون هشت واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۹۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ۱۲۰ نفر در این شهرک فعال است. در شهرک صنعتی کمال الملک با گرایش سرمایه گذاران به فناوری های نوین، واحد های تولید لوازم روشنایی، پنل های خورشیدی، سنگهای تزئینی و کارخانه غلات راه اندازی شده است.

برچسب‌ها مشهد نیشابور شهرک صنعتی فیروزه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد نیشابور شهرک صنعتی مشهد نیشابور شهرک صنعتی فیروزه اخبار کنکور شهرک صنعتی کمال الملک شهرک صنعتی خیام شهرکهای صنعتی شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار بوکان پس از گفتگو با دست اندرکاران این واحدها، مسائل و مشکلات آن ها را در دستور کار قرار داد و درخصوص راهکارهای رفع مشکلات این واحدها ضمن بررسی سوابق و اقدامات، پیگیری های لازم را به انجام رساند.

خشایار صنعتی با اشاره به برنامه ریزی فرمانداری در کمیته کارشناسی رفع موانع تولید شهرستان، و همچنین سیاست های  عملیاتی کارگروه رفع موانع تولید استان و بازدید از واحدهای تولیدی، مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع را از اولویتهای دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در راستای حل مشکلات و همچنين اشتغال شهروندان، سعی داریم که توان واحدهای تولیدی را با پیگیری های استانی و کشوری به حداکثر رسانده و ضمن کاهش موانع زمینه توسعه فعالیت را برای سرمایه گذاران اهلیت دار فراهم نماییم.

در جریان این بازدیدها همچنین تکلیف ماشین آتش نشانی واگذاری به شهرک صنعتی در راستای ارایه خدمات از طریق عقد تفاهم نامه با سازمان آتش نشانی و شهرداری بوکان و همچنین اتمام و بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی به لحاظ پیشرفت ۹۰ درصدی به منظور تسریع در بهره برداری مورد ارزیابی و پیگیری قرار گرفت.

خشایار صنعتی در راستای بهبود وضعیت و امنیت خاطر تولیدکنندگان دستورات کاری را به شهرداری، آتش نشانی، اداره صمت و مدیریت شهرک صادر و همچنین به منظور تسریع در تحویل پروژه مدول دوم تصفیه خانه با پیمانکار مربوطه توصیه های لازم را یادآوری و بازه زمانی اتمام کار نیز اعلام شد.

دیگر خبرها

  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر