Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایرج رئیسیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: از ساعات پایانی روز های گذشته با برودت هوا، با توجه به دستور استاندار سمنان و هشدار‌های هواشناسی این استان، همه‌ی نیرو‌ها در فرمانداری‌های شهرستان‌های استان سمنان، در آماده باش قرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برودت هوا به حدی بود که بلافاصله باعث انسداد مسیر‌های تهران - مشهد و گردنه‌های آهوان بود که با تلاش راهداران و نیرو‌های بسیج، سپاه، نیرو‌های انتظامی و هلال احمر، هزار و ۷۰۰ نفر از هم وطنان اسکان گرفتند و ۶۸۰ کامیونت و سواری از جاده‌ها خارج شدند و متاسفانه ۳ نفر در راه مانده کولاک در کمربندی دامغان  جان باختند.

رئیسیان با اشاره به باز بودن جاده‌های استان به غیر از دو مسیر، به شهروندان توصیه کرد که از سفر‌های غیرضرور اجتناب کنند و در صورت ضروری بودن سفر، البسه گرم، غذا و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است

سرمربی پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر صفر در فوتبال عالی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار ویرا پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر گفت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه 3 بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم.

وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم و جدول

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی 90 دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضاوند: ۶ بازی و ۶ فینال مانده است
  • آب پایدار به غرب سمنان رسید | راهکارهای وزارت نیرو برای رفع تنش آبی در 3 شهرستان
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • آخرین جزئیات از اجرای سد فینسک از زبان وزیر نیرو‌
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • اسکان اضطراری ۱۷۰ خانوار جاسکی بدنبال سیلاب