Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش دما نسبی پیش بینی می‌شود. امروز در سواحل غربی خزر و دوشنبه در ارتفاعات شمال غرب ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

سه‌شنبه با گذر امواج تزار میانی جو، در ارتفاعات واقع در غرب و جنوب غرب کشور و در ارتفاعات البرز مرکزی، چهارشنبه در مناطقی از مرکز و شرق و پنجشنبه در بخش‌های از شرق و جنوب شرق ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به افزایش دما طی روز‌های آینده، در ارتفاعات واقع در شمال غرب کشور، ذوب برف و احتمال وقوع پدیده بهمن دور از انتظار نیست.

آسمان تهران امروز قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر و در شب نیمه ابری است.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: هواشناسی افزایش دما وضعیت آب و هوا وقوع بهمن نقشه های پیش یابی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سازمان هواشناسی، در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است.

پنجشنبه در شرق، شمال شرق کشور و استان فارس، رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

جمعه در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

برپایه این گزارش، شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد، همچنین ساعات بعدازظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

یکشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس و شمال بوشهر، افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

قابل ذکر است تا روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت در برخی از ساعات روز شدید و گاهی با گردوخاک همراه خواهد بود.

چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

هوای امروز تهران ابری همراه با بارش پراکنده است، اما به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد را شاهد خواهیم بود.

بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۰ و کمینه دمای آن ۱۱ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • هشدار سیل صادر شد؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در نوار غربی کشور