Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:48:27 GMT

قالیباف درگذشت نماینده پیشین هویزه را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۷۱۷۶

قالیباف درگذشت نماینده پیشین هویزه را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، محمد باقر قالیباف در آغاز نشست جلسه علنی امروز-یکشنبه- در گذشت جاسم جادری نماینده  پیشین دشت آزادگان و هویزه در دوره های سوم و چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

رییس مجلس در ادامه اظهار داشت: مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان همچنین مردم شریف دشت آزادگان و هویزه تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر جمیل را از درگاه خداوند منان مسالت دارم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا،جاسم جادری استاندار سابق هرمزگان متولد ۱۳۳۶، سه دوره نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

درپی پیروزی حسن روحانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، جادری که مسوول ستاد انتخابات وی در خوزستان بود به عنوان استاندار هرمزگان به مدت چهارسال از سال ۹۲ تا ۹۶ منصوب کرد.

برچسب‌ها مجلس یازدهم بودجه ۱۴۰۰ حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم بودجه ۱۴۰۰ حسن روحانی مجلس یازدهم بودجه ۱۴۰۰ حسن روحانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است

به گزارش «نماینده»، علی بابایی کارنامه نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری به سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: هنوز بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ نشده است اما جداول تخصیص اعلام شده است و این تخصیص نیز با قیودی همراه است؛ در این شرایط چطور می‌شود توسعه متوازن را در مجموعه‌های مختلف کشور توقع داشته باشیم؟

وی افزود: از ریاست مجلس می‌خواهیم که به سازمان برنامه و دولت تذکر دهد که به قانون عمل کند و نه آنکه احساسی عمل کند و هر آنچه که خودش می‌خواهد را در قالب مصوبات سفر یا مباحث دیگر کشور را اداره کند؛ این کار به نوعی زیر سوال بردن کار بنیادین مجلس است. رییس مجلس در این زمینه به سازمان برنامه تذکر دهد و اگرنه موجب تضییع حقوق بسیاری از شهرستان‌های محروم و مظلوم می‌شوند.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری با انتقاد از تورم و گرانی نهاده‌های کشاورزی در سال زراعی جاری، خواستار پیگیری وزیر جهاد کشاورزی در این زمینه شد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده ساری گفت: حتماً با سازمان برنامه صحبت می‌کنیم که طبیعتاً برای سال جاری جداولی که در مرحله دوم بند ب ماده ۱۸۲ طی هفته آینده در صحن مجلس تصویب خواهد شد، مبنا قرار دهد.

وی تاکید کرد: اگر تخصیصی داده‌شده نیز علی‌الحساب است

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • کانال حمید رسایی: نگرانی منتقدان بجاست چون گزینه اصلی مقابل قالیباف است