Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس قوه قضاییه در بیست و چهارمین سفر استانی خود ۲۴ اسفند به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی به استان مازندران سفر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله رئیسی در بیست و چهارمین سفر استانی خود یکشنبه 24 اسفند به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی به استان مازندران سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آیت الله رئیسی در بیست و چهارمین سفر استانی خود در بدو ورود به فرودگاه ساری گفت: از اینکه به دلیل شرایط کرونایی و دستورالعمل‌های بهداشتی این سفر با تأخیر انجام شد و در این سفر به استان مازندران امکان حضور در اجتماعات عظیم مردمی را نداریم، عذرخواهی می‌کنیم.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: نتیجه بررسی‌های هیئت 30 نفره اعزامی پیرامون شرایط و وضعیت استان مازندران در جلسه شورای قضایی با حضور مسئولان استانی مورد رسیدگی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: همچنین در سایر جلسات از جمله جلسه شورای اداری با حضور مسئولان پرتلاش استان به میزانی که امکان دارد مسائل استان مازندران را مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: امیدواریم در این سفر بتوانیم جهت گره گشایی از مشکلات مردم استان مازندران که همواره به تلاش‌گری و حرکت در مسیر تولید معروف بودند، اقدامات مثمر ثمری را انجام دهیم.

آیت الله رئیسی بیان داشت: باید به خانواده معظم بیش از 10 هزار شهید استان مازندران و همچنین خانواده مکرم ایثارگران این استان ادای احترام کنم.

به گزارش تسنیم، در این سفر بررسی مسائل و مشکلات قضایی حقوقی استان مازندران و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در شورای اداری از برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در سفر به استان مازندران خواهد بود.

آیت الله رئیسی در این سفر با حضور در شورای قضایی مازندران به بررسی مشکلات حقوقی قضایی این استان خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است این سفر با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی این ستاد صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مازندران رئیس قوه قضاییه آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران

در فینال دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران، کاسپین آبی ساری با شکست ایرانیان نکا به عنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال رقابت‌ها که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار شد، ۲ تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی در ضربات پنالتی تیم کاسپین آبی ساری ۴-۲ تیم ایرانیان نکا را از پیش رو برداشت.

در دیدار راه بندی نیز هم تیم سامان ماکران میاندورود برای کسب مقام سوم ستاره ساز بابلسر را شکست داد.

در پایان رقابت‌ها نیز در آئینی با حضور ابوطالبی و پیوسته رئیس و دبیر هیات ورزش‌های همگانی مازندران و موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال استان از تیم‌های برتر و داوران تجلیل شد.

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران با حضور ۸ تیم در ۲ گروه مرکز و شرق از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد