Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۳۰ تا ۳۲ درصد از وسایل‌نقلیه در کشور در سن فرسودگی قرار دارند، گفت: در سال ۹۸ با کمک سازمان برنامه و بودجه، هزار و ۷۶ دستگاه خودروی جدید مانند سراتور به پلیس راهور و راه اضافه شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار سیدکمال هادیانفر صبح امروز در پانزدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور نیروی انتظامی در ستاد این پلیس با بیان اینکه پلیس در 236 هزار کیلومتر از راه‌های کشور و هزار و 247 شهر کشور انجام وظیفه می‌کند، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که بتوانیم تصادفات را به حداقل ممکن برسیم، کرونا روزی به پایان می‌رسد اما وقوع تصادفات ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور افزود: بر اساس شاخصهایی، 31 درصد کاهش را برای تصادفات پیش‌بینی کردیم، در سال 84 هر سال 28 هزار نفر جان خود را در تصادفات از دست می‌دادند که اکنون این آمار به حدود 16 هزار نفر کاهش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: تصادفات هفت درصد به تولید ناخالص ملی زیان می‌زند همچنین بسیاری از زیانها نیز مانند فوت عضو یک خانواده در تصادفات غیرقابل جبران است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه 30 تا 32 درصد از وسایل‌نقلیه در کشور در سن فرسودگی قرار دارند، گفت: کشور در شرایط تحریم مشکلات فراوانی دارد اما در سال 98 با کمک سازمان برنامه و بودجه، هزار و 76 دستگاه خودروی جدید مانند سراتو به پلیس راهور و راه اضافه شد.

هادیانفر با بیان اینکه به زودی آموزشگاه‌های مجازی راهنمایی و رانندگی راه‌اندازی می‌شود، از اقدامات پلیس راهور برای هوشمندسازی این پلیس نام برد و اظهار کرد: سالانه حدود 30 میلیارد تومان اوراق برای قبوض جریمه هزینه می‌کردیم که با آغاز روند الکترونیکی شدن صدور کروکی در این هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه پلیس راهور 30 هزار پرسنل در کشور دارد، خاطرنشان کرد: ما ناگزیر به استفاده از تجهیزات روز دنیا هستیم و امیدواریم در سال آینده اقدامات خوبی در این رابطه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بعد از دو سال افزایش در جان‌باختگان رانندگی، شاهد کاهش 1.4 درصدی کاهش فوتی‌های حوادث رانندگی در سال 98 روی داد، تصریح کرد: در شاخصه‌های مختلف (جان‌باختگان و مجروحان سوانح رانندگی و آمار تصادفات) توانستیم کاهش داشته باشیم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ما به 52 درصد افزایش توان عملیاتی رسیدیم، عنوان کرد: پلیس راهور همواره در تمام ایام شبانه‌روز به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

هادیانفر خطاب به محمدباقر نوبخت؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه که در برنامه حاضر بود، گفت: متاسفانه همکاران ما در پلیس راهور 22 ساعت به صورت ماهانه اضافه کار دریافت می‌کنند که از شما می‌خواهیم تا سقف 170 ساعت اضافه کار همکاران در ردیف پلیس راهور اختصاص پیدا کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

شاخصه اصلی برای سفر نوروزی 4 رنگی است که توسط وزارت کشور به پلیس راهور اعلام می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث جاده ای پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا سفرهای نوروزی رئیس پلیس راهور راهور حوادث جاده ای پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا سفرهای نوروزی رئیس پلیس راهور راهور پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد صادقی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز ارتش به دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور اجرای هر چه با شکوه تر مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محدوده بلوار ساحلی و مسیرها منتهی به محل برگزاری مراسم با همکاری کلیه عوامل پلیس راهور و انتظامی به اجرا در می‌آید.

وی در خصوص محدودیت‌ها بیان کرد: از ساعت ۶ صبح ۲۹ فروردین بیان کرد: ورود هر گونه وسیله نقلیه شخصی و عمومی به بلوار ساحلی محدوده میدان هوایی الی دوربرگردان نفت کش ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر تاکید کرد: شهروندان در خصوص تعیین مسیر حرکت پیش بینی‌های لازم را انجام داده و از معطلی در ترافیک اجتناب کنند.

وی افزود: پارک کردن وسایل نقلیه از ساعت ۲۴ روز ۲۸ فروردین در بلوار ساحلی و در محدوده رژه نیروهای مسلح ممنوع است و در صورت پارک یا توقف، مأموران پلیس راهور با جرثقیل اقدام به انتقال خودرو به پارکینگ خواهند کرد.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: ورود و عبور هر گونه وسیله نقلیه شخصی و غیر مجاز به ستون‌های رژه ادوات و خودروهای نظامی در هنگام تردد در معابر برای حرکت به سمت محل برگزار مراسم و برگشت به یگان‌های نظامی ممنوع است.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی مانند همیشه با صبر و حوصله نهایت همکاری و احتیاط در رانندگی داشته باشند و مسیرهای حرکت خودروها و ادوات نظامی فاصله طولی و عرضی مناسب و ایمن را رعایت کنند.

کد خبر 6079837

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در رشت
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر
  • افزایش تصادفات منجر به فوت موتورسواران در تهران
  • سهم افراد در تصادفات رانندگی مشخص شد
  • پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگی‌شان گذشته
  • پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگیشان گذشته
  • میکروموبیلیتی؛ پتانسیل جدید حمل‌ونقل در شهرها
  • کشف ۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه
  • اعمال جریمه به صورت اتوماتیک در سامانه پلیس راهور
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری