Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران ضمن بازدید از مجتمع قضایی شهید مطهری گفت: در مجموع و نتایج عملکرد شعب در آمار مقایسه‌ای ۱۵ ماهه ۳۲ درصد عملکرد داشته ایم و شاهد رشد ۴۶ درصدی در عملکرد و اجرای احکام بوده ایم. خبرگزاری میزان – یحیی جعفری، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران همراه معاونین ستادی خود از مجتمع قضایی شهید مطهری بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جعفری در جریان این بازدید گفت: این بازدید‌ها به منظور ارتقاء عملکرد محاکم پایتخت، منبعث از سند تحول قضایی و نیز پیگیری مسائل و مشکلات جاری است.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران یکی از اهداف این بررسی‌ها را شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکرد‌ها خواند و گفت امیدواریم با ارائه راهکار‌های مفید و کاربردی بتوانیم در انجام وظایف محوله در راستای سیاست‌های تحولی ستاد محاکم، پیشرو باشیم.   بیشتر بخوانید: اجرای احکام حساس‌ترین بخش کار قضایی است وی آمار عملکرد شعب دادگاه‌های تهران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در مجموع و نتایج عملکرد شعب در آمار مقایسه‌ای ۱۵ ماهه ۳۲ درصد عملکرد داشته ایم و شاهد رشد ۴۶ درصدی در عملکرد و اجرای احکام بوده ایم.

جعفری با اشاره به اینکه آمارگرایی بدون توجه به کیفیت نمی‌تواند منجر به نتایج مطلوب شود، گفت: از همه همکاران در محاکم انتظار داریم در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌ها در سرعت و دقت در رسیدگی و خدمات به مراجعین الگو و سازنده باشند.

وی ضمن اشاره به اینکه درصدد رفع مشکل مجتمع شهید مطهری در حوزه فضای فیزیکی لازم و امکانات واحد اجرای احکام هستیم، سامان دادن به بایگانی این مجتمع را خواستار شد و ایجاد واحد پیگیری در این مجتمع را ضروری دانست.

جعفری تاکید کرد با توجه به سیاست‌های قوه قضاییه و محاکم تهران انتظار داریم همکاران قضایی در آراء خود به موضوع مجازات‌های جایگزین اهتمام بیشتری داشته باشند و کاربر‌های سیستم هم در اعمال آن دقت کنند.

در این جلسه محمد ملایی، معاون قضایی و اجرایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران نیز به ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد تیم بازدید و ارزیابی کننده و نقاط قوت و ضعف مجتمع قضایی شهید مطهری در راستای سیاست‌ها و دستورالعمل‌ها اجرایی پرداخت.

مظفر زارع سرپرست مجتمع قضایی شهید مطهری نیز به ارائه گزارشی از عملکرد و انتظارات همکاران اداری و قضایی این مجتمع پرداخت و ضمن بیان مشکلات، خواستار رفع آن‌ها شدند.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگاه های تهران قوه قضاییه مجتمع شهید مطهری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگاه های تهران قوه قضاییه مجتمع شهید مطهری مجتمع قضایی شهید مطهری عمومی و انقلاب تهران اجرای احکام رئیس کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد رحیمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در دیدار با معاون عمرانی استاندار ایلام از اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و اظهار کرد: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رئیس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است.

رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی اضافه کرد: زائرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تصریح کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در دور اول سفر ریاست جمهوری

سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این دیدار گفت: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت که اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، تأکید کرد: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

کد خبر 747348

دیگر خبرها

  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • لیست دادگاه های تبریز