Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:29:41 GMT

تعطیلی ۷۰درصد صنف پوشاک در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۸۱۹۹

تعطیلی ۷۰درصد صنف پوشاک در اصفهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ناصر ربیعی نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اصفهان با اشاره به وضعیت فروشندگان پوشاک در اصفهان گفت: تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک در سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا با تعطیلی یک ماهه روبه‌رو شدند که این اتفاق فروش آن‌ها را در ایام شب عید به صفر رساند در حالی که فروش امسال نیز در مقایسه با سال‌های گذشته قابل توجه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: بازار پوشاک تنها از آغاز ماه رجب مقداری رونق گرفته که همچنان این مقدار در مقایسه با سال‌های گذشته ناچیز بوده و لازم است که بدانیم قدرت خرید مردم نیز نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.

نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اصفهان بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اصناف، تنها افراد قدیمی این صنف توانستند بنیاد خود را حفظ کنند و افرادی که به تازگی و طی ۲ سال گذشته وارد این صنف شده بودند، مغازه‌های خود را تعطیل کردند، به گونه‌ای که عده‌ای از تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک در اصفهان همچنان در پاس کردن چک‌سال سال گذشته خود ناکام مانده‌اند.

او افزود: در سال ۹۵ تعداد زیادی به صنف پوشاک وارد شده و فعالیت خود را آغاز کردند، اما در سال گذشته و با شیوع ویروس منحوس کرونا، بیش از ۷۰ درصد این افراد مغازه‌های خود را تعطیل و با از دست دادن سرمایه اولیه خود از این کار خارج شدند.

ربیعی پیرامون حمایت دولت از تولیدکنندگان و فروشندگان تصریح کرد: در وسع دولت نبود که بتواند از اصناف حمایت کند چرا که با توجه به وجود اصناف مختلف و هر کدام با زیرشاخه‌های متعدد این کار محال به نظر می‌آید، در حالی که از طرف دیگر خود اتحادیه‌ها نیز تنها یک مرکز خدمت‌رسانی به شمار می‌روند و منبع درآمدی ندارند.

او خاطرنشان کرد: بانک‌ها مضرترین عامل برای کسبه به شمار می‌روند، در حالی که در ایام شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اصناف نیز هیچگونه رحمی برای کسبه قائل نشدند. اکنون بانک‌ها به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌داران این کشور بوده و کاسبان همچنان مجبور به گرفتن وام از آن‌ها هستند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی صنف پوشاک ویروس کرونا تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک شیوع ویروس سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ زیبایی اتوبان اصفهان شیراز ؛ آزادراه چشم نواز را در تعطیلی 15 اردیبهشت ببینید + فیلم

تین نیوز

حدود 11 روز دیگر در میانه اردیبهشت ماه 1403 چند روز تعطیل در پیش است و اتوبان اصفهان شیراز می تواند با جاذبه های بی نظیر خود، که در این فیلم کوتاه به نمایش درآمده است، مسافران فراوانی را جذب کند.

اتوبان اصفهان شیراز در ایام نوروز یکی از میزبانان پرتقاضای سفرهای جاده ای بود و در تعطیلات نیمه اردیبهشت 1403 نیز این آزادراه می تواند زیبایی های فراوانی به مسافران عرضه کند.

آزادراه مذکور دارای جاذبه های طبیعی و مناظری است که در کمتر آزادراهی می توان آنها را مشاهده کرد. در این فیلم برخی جاذبه های این آزادراه به نمایش درآمده است و از شما دعوت می شود به تماشای آن بنشینید.

اگر جزو آن دسته از گردشگران هستید که زیبایی مسیر برای شما اهمیت دارد می توانید آزادراه اصفهان شیراز را که در اصل یک آزادراه بین شیراز و اصفهان به شمار می رود، جزو گزینه های خود قرار دهید.

ضمنا این آزادراه مسیر گردشگرانی که مقصد آنها شهر شیراز است و می خواهند با طی مسافتی کمتر و در زمانی کوتاه تر به جاذبه های فرهنگی بی همتای این شهر دسترسی پیدا کنند، یک گزینه مناسب است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • تداوم آرامش و ثبات بازار برنج کشور با حمایت دولت
  • بدون حمایت دولت نمی‌توانیم بازار برنج را مدیریت کنیم
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد
  • زیان ۳۵ درصدی پوشاک قاچاق به تولیدکنندگان در بازار شب عید
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر
  • ◄ زیبایی اتوبان اصفهان شیراز ؛ آزادراه چشم نواز را در تعطیلی 15 اردیبهشت ببینید + فیلم