Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@14:24:57 GMT

طعنه حامد بهداد به سعید راد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۸۳۹۳

آفتاب‌‌نیوز :

حواشی این سریال ازآنجا قوت گرفت که سعید راد به‌عنوان یکی از بازیگران سریال حرف‌های عجیبی زد و وقتی با انتقادی مبنی بر این‌که چرا در چنین اثر کم‌مایه‌ای بازی کرده، مواجه شد گفت اشتباه کرده و سعی می‌کند چنین کارهایی را نپذیرد تا به شعور مخاطب توهین نشود.

او همچنین گفته بود: «پشیمانم در این سریال بازی کردم؛ امیدوارم هیچ‌وقت این تجربه تکرار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها ۲۰قسمت را می‌کنند ۳۰قسمت و ۳۰قسمت را می‌کنند ۵۰ قسمت؛ چون برایشان مردم مهم نیستند و فکر بیزینس خودشان هستند.»

همان موقع، منوچهر هادی که کارگردان سریال بود طی پستی اینستاگرامی پاسخ راد را این‌گونه داد: «اگر به هر دلیلی این همکاری به سلیقه شماخوش نیامده و خاطر زیبای شمارا آزرده، من تمام قد به احترام شما، مهربانی‌هایت و سابقه درخشانت در حوزه بازیگری می‌ایستم و فقط به خاطرات خوبی که در پشت‌صحنه با شما داشتم، فکر می‌کنم. از همه‌کسانی که به هر دلیلی با سریال دل ارتباط برقرار نکردند هم عذرخواهی می‌کنم.»

حالا اما حامد بهداد که با انتقادی مشابه مواجه شده که چرا در دل بازی کرده، حرف‌هایی زده که به‌نوعی طعنه و کنایه هم می‌شود به راد محسوب‌شان کرد: «مثل بعضی از بازیگرها نیستم که وقتی کاری را انجام می‌دهم و از یک پل عبور می‌کنم یک پشت پا بزنم و کسانی را که با آنها همکاری کردم آزرده‌خاطر کنم. مسؤولیت هر کاری را که کردم،می‌پذیرم. اگر هم در طول زندگی اشتباهاتی کرده باشم آنها هم قابل جبران و عذرخواهی‌اند. در مورد دل، من ازبس‌که فیلم‌های خشن و خشونت‌بار بازی کرده بودم و ازبس‌که فریاد کشیده بودم فکر می‌کردم لازم دارم تصویری از خودم به‌جا بگذارم یا قصه‌ای را بازی کنم که درراه عشق و محبت و ثبات قدم و صبر و درراه اتصال و وصل باشد و برای خودم تماشاگری جدید تولید کنم. تماشاگری که با قلب ساده خودش قلاب بیندازد و این عشق را دریافت کند. اگر کار ضعیف یا قوی بوده به من مربوط نیست، من کار خودم را انجام داده‌ام.می‌خواستم به‌واسطه ایجاد مهر و محبت با سوژه‌ای عاشقانه بتوانم تماشاگر جدیدی تولید و جذب کنم و با «دل» دلم می‌خواست موضوع دیگری را تجربه کنم.»

منبع: جام جم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حامد بهداد سعید راد سریال دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!

ژوزه مورینیو به دورویی و نگاه کاملا متفاوت رسانه‌ها به سبک بازی او و تیم میکل آرتتا اشاره کرد.

طرفداری | خوزه مورینیو به طرز نگاه رسانه‌های انگلیسی به تاکتیک‌های میکل آرتتا در بازی آرسنال مقابل منچسترسیتی طعنه زد.

توپچی‌ها در ۳۱ مارس راهی ورزشگاه اتحاد شدند، دیداری که به عنوان جدالی سرنوشت‌ساز در کورس قهرمانی لقب گرفته بود. با این حال، این رویارویی، به شدت ناامیدکننده از آب درآمد و تنها سه شوت در چارچوب بین دو تیم رد و بدل شد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. آرسنال با اتخاذ یک استراتژی تدافعی به مصاف منچسترسیتی رفت. تیم آرتتا تنها 27 درصد مالکیت توپ در برابر سیتی داشت، اما در نهایت با ارائه نمایشی سرسخت و منظم، یک امتیاز گرفت و آرسنال را در رقابت‌های برای قهرمانی نگه داشت.

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام که رسانه‌های انگلیسی او را به خاطر بازی دفاعی تیمش، با اصطلاح " اتوبوس پارک کردن" به تمسخر می‌گرفتند و نگاهی کاملاً منفی به سبک بازی تیم‌های او داشتند، از واکنش متفاوت رسانه‌ها به عملکرد آرسنال در بازی با سیتی ابراز تعجب کرد. آقای خاص در مصاحبه با نشریه تلگراف گفت:

از دیدن موفقیت این پسر [آرتتا] خوشحالم، چون او را دوست دارم. و خوشحالم که همه چیز برای او خوب پیش می‌رود. اما از نحوه‌ی بازی آرسنال برای کسب آن یک امتیاز و طرز صحبت رسانه‌ها درباره‌اش تعجب می‌کنم. تعجب می‌کنم رسانه‌ها از استراتژی جادویی آرتتا برای آن بازی صحبت کردند. ولی در زمان من، خبری از استراتژی جادویی نبود. با این‌که من چند بار در خانه منچسترسیتی پیروز شدم، کسی نمی‌گفت استراتژی مورینیو فوق‌العاده بوده، در عوض می‌گفتند تدافعی بازی کرد؛ اتوبوس پارک کرد؛ اتوبوس دو طبقه پارک کرد! نگاهی که به من داشتند کاملاً متفاوت بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • طعنه باشگاه ذوب‌آهن: دکمه پنالتی ما خاموش شده!
  • گناه بزرگ سازنده سریال گناه فرشته
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • فرهاد آئیش: از بازی کردن در نقش‌های تاریخی می‌ترسم
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • دل‌نوشته عاشقانه حامد لک برای عبدالله ویسی