Web Analytics Made Easy - Statcounter

همانطور که می دانید، امروزه مشاغل فنی از جمله مشاغل پردرآمد و پر سود در تمامی کشورها است. همه افراد در جامعه بنا به دلایل مختلفی برای رفع نیازها و مشکلات خود به این مشاغل مراجعه می کنند. مشاغل فنی از جمله مشاغل بسیار تخصصی در بازار کار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این مشاغل از تنوع گسترده ای برخوردار می باشند، بنابراین یکی از مهم ترین سوالاتی که برای علاقه مندان این حوزه پیش می آید، این است که کدام رشته فنی سود و درآمد بیشتری دارد؟ با وجود اینکه تمام این مشاغل از بازار کار خوبی برخوردار هستند اما برخی از رشته شما را به درآمد بالاتری می رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این مقاله قصد داریم شما را با این مشاغل آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

پرسودترین رشته های فنی حرفه ای کدامند؟

1-رشته تعمیرات موبایل

یکی از رشته های پردرآمد و عالی، رشته تعمیرات موبایل است. این رشته با توجه به حجم زیاد موبایل و کاربردهای بسیار آن جهت پیشبرد فعالیت های روزمره از بازارکار عالی برخوردار است. با نگاه به جامعه مشاهده می کنیم حتی افرادی که علاقه زیادی به تکنولوژی ندارند نیز حداقل یک تا 3 ساعت از زمان خود را صرف کار با این دستگاه می کنند.

رشته تعمیرات موبایل به دو دسته تعمیرات نرم افزاری موبایل و تعمیرات سخت افزاری موبایل تقسیم می شود. اگر به این رشته پردرآمد و جذاب علاقه مند هستید، ابتدا باید در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شرکت کنید و از این طریق با کلیه اصول و مهارت های لازم برای تعمیر و عیب یابی انواع موبایل های اندروید و آیفون جدید و قدیمی آشنا شوید.

2-رشته تعمیرات لوازم خانگی

در سال های اخیر شاهد افزایش قیمت شدید لوازم خانگی با توجه به افزایش قیمت دلار هستیم. این موضوع بازار کار تعمیرات لوازم خانگی را بسیار داغ کرده است و به همین دلیل است که افرادی که در این شغل مشغول فعالیت هستند از درآمد بالایی برخوردار می باشند.

ورود به بازار کار تعمیرات لوازم خانگی به سرمایه اولیه بالایی نداشته و تنها کافیست با نحوه عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی کوچک و بزرگ آشنا باشید. چر چقدر تخصص و مهارت شما در این شغل بیشتر باشد، می توانید تعداد مشتریان بیشتری را جذب کرده و در نتیجه به دآرمد بالاتری دست یابید.

رشته تعمیرات لوازم خانگی نیز شامل آموزش تعمیرات برد و آموزش تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی است. برای شروع فعالیت در این رشته ابتدا باید دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی را بگذرانید و سپس فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمایید.

با یادگیری مهارت های این رشته در مدت زمانی کوتاه می توانید به درآمدی بالا دست یابید.

3-آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی

کولرهای گازی مزایای بسیاری داشته و این موضوع باعث شده تا در سال های اخیر تقاضا برای نصب این دستگاه افزایش چشمگیری داشته باشد. نصب کولر گازی اولین مرحله پس از خرید این دستگاه است و این موضوع نشان از بازار کار عالی نصب کولر می دهد.

کولرهای گازی برای کارکرد و راندمان بهتر به سرویس دوره ای نیاز دارند، سرویس منظم و دوره ای این کولرها باعث می شود تا عمر مفید و راندمان دستگاه بیشتر و بهتر شود. این موضوع بازارکار تعمیرات کولر گازی را نیز داغ کرده است.

رشته کولر گازی شامل دو رشته نصب و تعمیرات می باشد. اگر قصد فعالیت در این رشته پرسود را دارید، شرکت در دوره های آموزش نصب کولر گازی و آموزش تعمیرات کولر گازی اولین قدم برای کسب موفقیت است. نصب و تعمیرات کولرگازی مستلزم رعایت نکات، مراحل و تکنیک هایی است که در این دوره ها به صورت کاملا عملی و تخصصی به آنها پرداخته می شود.

4-رشته برق ساختمان

برق ساختمان یکی از نیازهای اساسی و مهم در هر ساختمانی است. بدون برق در ساختمان هیچ فعالیت به خوبی صورت نگرفته و این موضوع اهمیت برق در ساختمان ها را به خوبی نشان می دهد. افزایش و رشد آمار ساخت و ساز در کشور همچنین روی کار آمدن سیستم های امنیتی و رفاهی جدید از قبیل دوربین های مدار بسته، دزدگیر، درب های اتوماتیک و غیره بازار کار رشته برق ساختمان را داغ تر از گذشته کرده است.

رشته برق ساختمان نیز شامل دو رشته برق درجه یک و دو می باشد. در رشته برق درجه دو با اصول و مراحل برق کشی ساختمان آشنا خواهید شد. و در دوره برق درجه 1 صفر تا صد نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی از قبیل نصب دوربین های مدار بسته، دزدگیر اماکن، اعلام حریق و غیره به شما آموزش داده می شود.

اگر قصد ورود به این رشته با بازار کار دائم و همیشگی را دارید توصیه می کنیم ابتدا دوره های برق را در یک آموزشگاه حرفه ای سپری کرده و با صفر تا صد برقکاری از پایه تا پیشرفته آماده شوید.

بهترین آموزشگاه برای گذراندن دوره های فنی

اگر قصد گذراندن دوره های فنی حرفه ای برای ورود موفق به بازار کار را دارید، پیشنهاد ما به شما مجتمع فنی پارس است. این آموزشگاه دارای سابقه چند ساله در حوزه برگزرای دوره های فنی حرفه ای است و توانسته علاقه مندان بسیاری را در زمینه های برق ، الکترونیک، مکانیک، تعمیرات و تاسیسات آموزش داده و وارد بازار کار نماید.

در آموزشگاه فنی پارس، کارگاه های آموزشی به صورت عملی و تئوری برگزار می شود، کارآموزان طی دوره کلیه مطالب آموزشی را زیر نظر استاد دوره تمرین کرده و به رفع اشکال می پردازند.

پس از پایان یافتن دوره آموزشی نیز مدرک معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان داده می شود. همچنین کارآموزان می توانند به صورت نامحدود از پشتیبانی آموزشگاه استفاده نمایند. امکان تجدید دوره رایگان نیز از دیگر مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. یا با شماره 02166420303 تماس بگیرید

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات موبایل آموزش تعمیرات رشته تعمیرات تعمیرات کولر برق ساختمان فنی حرفه ای بازار کار کولر گازی رشته برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس در حالی صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای خود منتهی به 29 اسفند 1402 را منتشر کرده که بر این اساس همچنان قرمزها جزء شرکت‌های زیان‌ده بازار فرابورس محسوب می‌شوند.

با این حال آنطور که بورس 24 گزارش داده، شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در ۹ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ زیان خالصی معادل ۱۳۰ میلیارد تومان محقق نمود. شرکت در دوره مشابه قبل نیز زیان خالصی معادل ۱۴۵ میلیارد تومان داشته است. بررسی گزارش این شرکت حاکی از کاهش ۱۰ درصدی زیان خالص در دوره مذکور نسبت به دوره مشابه قبل می‌باشد. پرسپولیس به ازای هر سهم نیز ۱۲۴ ریال زیان شناسایی کرد.

درآمد عملیاتی ۹ ماهه %۱۱۱ رشد داشت و با افزایش کمتر و معادل ۲۲% در بهای تمام شده، زیان عملیاتی با کاهش ۲۴ درصدی به ۱۲۹ میلیارد تومان رسید. شرکت ۲۳ میلیارد تومان نیز درآمد غیر عملیاتی به ثبت رساند. درآمد عملیاتی به معنای درآمدی است که از فعالیت اصلی و مستمر شرکت پدید می‌آید و در اینجا حاصل از درآمد اسپانسری سرخپوشان است و اساسا اهمیت بیشتری دارد.

پرسپولیس در سال جاری با شش اسپانسر مختلف کار خود را پیش برده که البته همگی روی هم چیزی کمتر از 200 میلیارد تومان عایدی برای این باشگاه داشتند که البته قرمزها امیدوارند تا پایان فصل این رقم را بیشتر کنند.

نکته مهم اینکه با واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی، حالا آنها امیدوارند که از حال زیان‌ده خارج شوند.

دیگر خبرها

  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • تفاوت پلی کربنات با پلکسی چیست؟‌ کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد؟
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه