Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل عبیات شامگاه یکشنبه در حاشیه نشست بررسی مشکلات شهرستان های بهبهان و آغاجاری در سالن جلسات استانداری خوزستان اظهارداشت: موضوع انتقال ساکنان مناطق پرخطر شهرستان آغاجاری مسئله مهمی است که با جدیت در دست پیگیری است.

وی ادامه‌ داد: به‌همین منظور زمین موردنیاز برای جابجایی اهالی این مناطق به تصویب رسیده است و در آینده کار ساخت واحدهای مسکونی استاندارد آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان تصریح‌کرد: مجموعه مدیریت ارشد استان در آینده نزدیک به منظور بررسی شرایط سکونتگاه‌های پرخطر آغاجاری به صورت میدانی از این شهرستان بازدید خواهد داشت.

عبیات همچنین با اشاره به موضوع فعالیت فرودگاه بهبهان گفت: طی یکماه آینده پیمانکار مربوطه برای تکمیل سالن مسافری این فرودگاه انتخاب خواهد شد تا بعد از تکمیل این طرح، شاهد فعالیت فرودگاه بهبهان باشیم.

وی در خصوص مسیرهای ارتباطی شهرستان آغاجاری عنوان‌ کرد: پروژه ۲ خطه جاده اصلی این شهرستان در حال فعالیت است که با تامین اعتبارات لازم، روند تکمیل این پروژه تسریع می‌یابد.

عبیات یادآورشد: با اقدامات صورت گرفته نیز بهره برداری از ۲ بلوک جدید بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) بهبهان نیز در دستور کار قرار گرفته و به زودی ارائه خدمات رسانی به شهروندان از طریق این بخش‌های بیمارستان آغاز می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان همچنین در ادامه به مشکلات زیرساخت‌های مربوط به مخابرات در شهرهای بهبهان و آغاجاری اشاره‌کرد و افزود: با توجه به شرایط تحصیلی دانش آموزان (برگزاری کلاس‌های آنلاین) در برخی موارد آنتن دهی، کیفیت اینترنت تلفن همراه و همچنین تلفن ثابت با مشکلاتی روبه‌رو است.

وی خاطرنشان‌ کرد: تا زمان بهبود خدمات تلفن ثابت در این مناطق، به ساکنان سیم کارت‌هایی عرضه می‌شود که هزینه خدمات آنها معادل هزینه خطوط تلفن ثابت خواهد بود.

عبیات تصریح کرد: به منظور رفع بخشی از این مشکلات  با اقداماتی که طی ۲ ماه آینده صورت می گیرد ، پوشش آنتن دهی در این مناطق از شرایط بهتری برخوردار می شود.

بیش از پنج میلیون مشترک همراه اول زیر پوشش مخابرات خوزستان هستند و با شیوع ویروس کرونا و افزایش استفاده از بستر اینترنت توسعه و ارتقاء شبکه‌های ارتباطی در مناطق مختلف استان سرعت بیشتری گرفته است.

برچسب‌ها آغاجاری استانداری خوزستان بهبهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آغاجاری استانداری خوزستان بهبهان آغاجاری استانداری خوزستان بهبهان اخبار کنکور استانداری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر در سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه جابجا شدند.که افزایش ۴۶درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود:از این تعداد جابجایی مسافر ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد کرده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت حدود دو هزار اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را از طریق پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد: پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • استاندار: عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • برداشت توت از باغات شهر منصوریه بهبهان+فیلم
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • زمین برای پاک ماندن به کمک ما نیاز دارد