Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراض به قتل یک زن جوان توسط پلیس انگلیس در لندن به درگیری پلیس با معترضان انجامید. خبرگزاری میزان – گزارش‌ها از لندن، پایتخت انگلیس، از درگیری پلیس با حاضران در مراسم یادبود «سارا اورارد»، زن ۳۲ ساله‌ای که توسط یک افسر پلیس ربوده شده و به قتل رسید، حکایت دارد.   به گزارش «گاردین»، درگیری پلیس با حاضران در مراسم یادبود «اورارد»، در لندن به دستگیری دستکم ۴ نفر انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    براساس گزارش‎ها، پلیس با خشونت به حاضران در مراسم یادبود حمله کرده و گل‌ها و شمع‌های قرار گرفته در محل یادبود را تخریب کرد.   تنش‌ها از ساعات پیش از برگزاری این مراسم و در پی امتناع پلیس متروپولیتن از ارائه مجوز برگزاری مراسم آغاز شد.   خشم و عصبانیت عمومی نیز در پی اعلام خبر دستگیری یک افسر پلیس انگلیس به اتهام آدم ربایی و قتل «سارا اورارد» تشدید شده بود.     یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد تقریبا همه زنان انگلیس متحمل آزار و اذیت شده اند.   «رویترز» نیز نوشت، تجمع اعتراضی بیش از هزار نفر در لندن تنها ساعاتی پس از حضور افسر پلیس متهم به قتل «سارا اورارد» در دادگاه، به درگیری خشونت بار پلیس با این افراد انجامید.   دستیار کمیسر پلیس متروپولیتن، اعلام کرد که ۴ نفر را به دلیل برهم زدن نظم عمومی و نقض مقررات کرونایی دستگیر کرده است.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  بیشتر بخوانید:  خشونت علیه زنان در اروپا  افزایش خشونت خانگی علیه زنان در انگلیس «صادق خان»، شهردار لندن نیز خواستار توضیح رییس پلیس این شهر شد.   «کر استارمر»، رییس حزب «کارگر» انگلیس نیز، درگیری پلیس یا معترضان را بسیار نگران کننده خواند.     «پریتی پاتل»، وزیر کشور انگلیس نیز خواستار پاسخگویی پلیس در مورد صحنه‌های ناراحت کننده درگیری با معترضان شد.   «سارا اورارد»، ۳ مارس (۱۳ اسفند) در حال رفتن به خانه ربوده شد و سپس به قتل رسید.   این اتفاق سبب شد تا گزارش‌های متعددی از ناامن بودن خیابان‌ها برای زنان در شب‌ها در انگلیس منتشر شود.     جسد این زن چهارشنبه گذشته در ۸۰ کیلومتری جنوب شرق لندن پیدا شد.   افسر پلیس متهم به قتل «اورارد»، در سال ۲۰۱۸ به پلیس متروپولیتن پیوست و پیش از دستگیری مامور حفاظت از سفارتخانه‌های خارجی بود.   انتهای پیام/ برچسب ها: انگلیس بوریس جانسون حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس بوریس جانسون حقوق بشر درگیری پلیس افسر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام

گفته شده دست کم یکی از نظامیان زخمی شده است. برخی از اسب‌ها نیز در برخورد شدید با خودروها زخمی شدند از جمله یک اسب در پی برخورد شدید با یک دستگاه اتوبوس دو طبقه که منجر به خرد شدن شیشه این اتوبوس شد به شدت زخمی و خون آلود شد و به تعدادی از خودروهای دیگر نیز در مسیر حرکت شان خسارت وارد کردند. خیابان‌های اطراف کاخ باکینگهام موقتا بسته شده اند و نیروهای ارتش و پلیس در تلاش اند مهار این اسب‌ها را به دست گیرند. هنوز آماری از دیگر زخمی‌های احتمالی این واقعه و نیز میزان خسارات وارده گزارشی منتشر نشده است. منبع: فرارو
265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899247

دیگر خبرها

  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن