Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از تشکیل پرونده گران‌فروشی برای یک کشتارگاه مرغ در کرمانشاه، اظهار داشت: در پی افزایش قیمت مرغ در سطح بازار و اجرای طرح تشدید برخورد با متخلفان و باهدف پیشگیری از روند افزایش خودسرانه قیمت مرغ؛ بازرسان معاونت بازرسی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از کشتارگاه‌های موجود و فعال در استان بازدید و بازرسی به عمل‌ می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  پس از بررسی مدارک و مستندات موجود، موفق به کشف تخلف گران‌فروشی یکی از کشتارگاه‌های مرغ شده‌اند.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: صاحب کشتارگاه قصد داشته علاوه بر دریافت حق‌العمل‌کاری، مرغ‌های خریداری‌شده را نیز بالاتر از نرخ سود قانونی به فروش برساند که برای این شخص پرونده‌ای به ارزش ۵۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تشکیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

بیگلری در پایان، افزود: با توجه به حساسیت موضوع گوشت مرغ که از عمده کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم محسوب می‌شود بدون هیچ اغماضی با هرگونه تخلف در این خصوص برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه قیمت مرغ مرغ جریمه مسعود بیگلری کشتارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!