Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صمت تهران با بیان اینکه مردم به‌دلیل حس بدبینی‌ای که نسبت به آینده داشتند میزان مصرف خود را افزایش داده‌اند گفت: آمارها نشان می‌دهد میزان توزیع روغن نباتی بیشتر از مواقع معمول بوده است و میزان توزیع کماکان افزایش دارد.

یدالله صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اظهار کرد: 95 درصد مواد اولیه تولید را از محل واردات تأمین می‌کنیم و نوسانات واردات به‌شدت روی این صنعت اثر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود مشکلات تأمین در بهمن ماه سال جاری در مقایسه با ماه قبل 40 هزار تن افزایش عرضه روغن داشته‌ایم و این رقم به حدود 180 هزار تن در ماه رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: در بهمن ماه در استان تهران 32 هزار تن روغن نباتی توزیع شده است که 17 هزار تن آن توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دیگر خرده‌فروشی‌ها بوده و حدود 14 هزار تن نیز برای مصارف صنف و صنعت توزیع شده است.

وی تصریح کرد: با وجود مشکلات تأمین روغن در بهمن ماه افزایش عرضه داشتیم و در اسفند ماه نیز این روند ادامه می‌یابد.

توزیع روغن حلب در فروشگاه‌های اینترنتی

صادقی با بیان اینکه مردم به‌دلیل حس بد‌بینی‌ای که نسبت به آینده داشتند، میزان مصرف خود را افزایش داده‌اند گفت: آمارها نشان می‌دهد میزان توزیع روغن نباتی بیشتر از مواقع معمول بوده است اما با وجود این، میزان توزیع کماکان افزایش دارد.

وی ابراز کرد: توزیع روغن حلب نیز توسط شرکت‌های اینترنتی و تحویل درب منزل نیز در جریان است و توسعه می‌یابد که این امر می‌تواند اطمینان بیشتری ایجاد و میزان مصرف را کنترل کند تا محصول به‌طور مستقیم به دست خانوار برسد.

/ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میزان توزیع روغن نباتی توزیع روغن هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت سکه در بازار تهران

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) بازار طلای تهران و بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با یک میلیون و ۴۰۷ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، به قیمت ۲۶ میلیون تومان داد و ستد شد.

همچنین ربع سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با رشد ۱۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۲۰۰ تومان داد و ستد شد.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران با ۶۰ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۸۲۲ هزار تومان قیمت خورد.

 

دیگر خبرها

  • پاکبان مشهدی که نوازندگی دوتار را با قوطی روغن نباتی شروع کرد
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • تحول درمعاملات برقی بورس/حسابهای وکالتی خریدبرق فعال می‌شوند
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد
  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • طلب ۳۵۰ میلیون یورویی صنعت روغن نباتی از دولت
  • افزایش ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی
  • عبور موفق از پیک بار تابستان مهمترین رویکرد توزیع برق مرکزی