Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@22:29:58 GMT

تمام راه های روستایی شیروان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۹۴۷۴

تمام راه های روستایی شیروان بازگشایی شد

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: تمام راه های روستایی شیروان که به دلیل بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی شد.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: در پی بارش برف و کولاک شدید از جمعه شب تا پایان شب گذشته که همچنان ادامه داشت راه ۱۳۰ روستای این شهرستان مسدود شده بود که بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان بیان کرد: در این مدت  ۷۴۰ کیلومتر در ۱۷ محور روستایی بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه و همچنین ۹۰ کیلومتر جاده اصلی از شیروان به سمت بجنورد و شیروان به سمت فاروج بازگشایی شد.

 

 

جوان با بیان اینکه تمام راه های روستایی شهرستان باز و ترد برقرار است، عنوان کرد: برای بازگشایی راه های مزبور ۴۰۰ تُن شن و نمک در قالب ۲۰ دستگاه کامیون استفاده شد که محور شیخ حسن در بخش قوشخانه شهرستان چندین مرتبه برفروبی و همچنین محورهای جاده های اصلی ۱۰ مرتبه برفروبی انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۳۵ نفر از نیروهای راهداری با ۳۰ دستگاه کامیون سبک و سنگین مشغول عملیات برفروبی بودند که در برخی از مناطق ارتفاع برف به یک متر هم رسیده بود.

 

وی تصریح کرد: امسال دوهزار تُن مخلوط شن و نمک برای رفع یخبندان راه‌های ارتباطی این شهرستان در فصل بارش‌های زمستانی ذخیره شده که این میزان برای بازگشایی۱۷ محور اصلی و فرعی به طول هزار و ۱۰۰ کیلومتر استفاده خواهد شد.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان ادامه داد: شهرستان شیروان ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۷۰ درصد آن مربوط به مناطق کوهستانی است.

 

به گفته جوان از کل راه های روستایی این شهرستان ۴۸۰ کیلومتر آسفالته است.

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: برفروبی جاده ها شیروان راه روستایی راه های روستایی بازگشایی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری نطنز با بیان اینکه محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد، گفت: رانندگان آزادراه نطنز - کاشان را برای تردد انتخاب کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، ساعتی پیش بارش شدید باران که موجب آب گرفتگی محور ترانزیت بادرود - کاشان شده و مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد، در حالی که به گفته رانندگان عبوری بر اثر شدت بارش باران و جاری شدن سیلاب این مسیر تا اطلاع ثانوی بسته شده بود.

سعید احتشامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، ضمن اشاره به نزول بارش باران و بروز برخی مشکلات، اظهار داشت: از رانندگان درخواست داریم برای سفر به کاشان از آزادراه  نطنز - کاشان تردد کنند تا مشکلی برای آنان به وجود نیاید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز ضمن اشاره به تلاش همکاران در بازگشایی محورهای مواصلاتی، تاکید کرد: نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای شهرستان نطنز در محورهای سیل‌گیر مستقر و مشغول بازگشایی مسیرها هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از محور نطنز - کاشان که مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری باز شد، تصریح کرد: ورودی روستاهای  صالح‌آباد و‌ حسن‌آباد از توابع بخش مرکزی نطنز نیز در حال حاضر بسته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز گفت: مسیر هنجن به سرآسیاب نیز که بر اثر جاری شدن سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود بازگشایی شد و تردد وسائل نقلیه در این محور ادامه دارد.

انتهای پیام/804/

دیگر خبرها

  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • محور هراز بازگشایی شد
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان