Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود میرشریفی گفت: افزایش تعداد دوربین‌های نظارتی نیاز به تامین مالی دارد که متاسفانه در جلسات متعدد پیگیری شده ولی همچنان کمبود شدید بودجه باعث توقف اجرای این پروژه‌ها در سال ۹۹ شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، چند ماه از اجرای طرح محدودیت های شبانه عبور و مرور می‌گذرد و اینکه ارتباط این طرح با انتقال ویروس برای مردم همچنان نامشخص است اما آنچه که قابل اهمیت است رصد رفت و آمد شبانه خودروها تنها با ۶ دوربین در سطح شهر و ضعف عملکرد در این حوزه است که رصد های انجام شده حاکی ازآن است که متاسفانه به دلیل کمبود دوربین های نظارتی در سطح شهرو نبود بودجه لازم جهت افزایش این تعداد دوربین ها و همینطور عدم حضور فیزیکی پلیس برای جلوگیری از عبور و مرور، مردم براحتی منع تردد را دور می زنند و به عبور و مرورخود در شهر ادامه می دهند و این یک بام و دوهوای دولت در اجرای این طرح  مارا بران داشت تا گفت و گویی درخصوص ضعف تعداد دوربین های شهری  با مسعود میرشریفی رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از تصویب اجرای طرح سامانه هوشمند حمل و نقل شهرسمنان از سال ۱۳۹۵ خبرداد و افزود: از زمان شروع اجرای این طرح ۲۸ کیلومتر فیبرنوری ایجاد شده و ۳۵ دوربین پایش تصویر و ۶ دوربین ثبت تخلف در کل شهر سمنان نصب شده است.

میرشریفی درخصوص ۶ دوربین ثبت تخلف در شهر گفت : این ۶ دوربین در بلوار بسیج مسیر شمال به جنوب، میدان قومس به میدان امام حسین نرسیده به شهرک غرب ، بلوار شهید اخلاقی نرسیده به میدان امام علی و ۳دوربین در مسیر رفت و برگشت بلوارشهید نوروزی نصب شده است.

وی درخصوص افزایش تعداد دوربین های ثبت تخلف در سطح شهراظهارداشت: افزایش ۶تا ۸ دوربین ثبت تخلف در دستور کار شهرداری است که دکل های مربوطه نصب و دوربین های مد نظر هم خریداری شده، اما متاسفانه به دلیل نبود تجهیزات و ارتباطات زیر ساختی مناسب و افزایش قیمت تجهیزات جانبی و همچنین عدم همکاری پیمانکاران تاکنون موفق به نصب این دوربین ها نشده ایم.

وی با ذکر این نکته که جهت افزایش تعداد دوربین های ثبت تخلف نیاز به افزایش قدرت سرور مرکزی است که حداقل نیازمند ۱۰ میلیارد ریال بودجه است، تصریح کرد: متاسفانه کمک های مالی دولت براساس ماده ۲۳ قوانین راهنمایی و رانندگی تنها ۹ در صد از کلیه هزینه هارا پوشش می دهد و این مقدار بسیار ناچیز است و تاکنون با کمک خود شهردار و شورای شهر و فرمانداری بخشی از این هزینه ها تامین شده است.

وی در ادامه با شاره به ۳۵ دوربین پایش تصویر درنقاط میدان سعدی، میدان امام خمینی (ره)، میدان کوثر، میدان معلم، میدان امام رضا (ع)، پل شهید شاطری، تقاطع بلوار قائم (عج) و مولوی، بلوار ۱۵ خرداد،در رابطه با عملکرد این دوربین ها گفت: دوربین های پایش تصویر صرفا جهت انجام امور نظارتی و امنیتی شهر می باشند و جهت رصد و ثبت تخلفات نمی توان از این دوربین ها به جز در موارد محدود استفاده کرد.

میر شریفی در پایان با اشاره به نصب دکل در۴ نقطه شهر جهت افزایش تعداد دوربین های ثبت تخلف اظهار کرد: در بلوار شهید هاشمی نرسیده به دادگستری، بلوار محراب، بلوار بسیج، حد فاصل میدان مطهری و بلوار نهضت دکل های دوربین های ثبت تخلف نصب شده اکه نیاز به تامین مالی جهت نصب دوربین ها می باشد، که  متاسفانه در جلسات متعدد پیگیری شده و لی همچنان کمبود شدید بودجه باعث توقف اجرای این پروژه ها در سال ۹۹ شده است که امید می رود با تلاش در جهت تامین بودجه مورد نیاز در ۳ ماه نخست سال ۱۴۰۰ تکمیل این پروژه ها صورت بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: افزایش تعداد دوربین دوربین های ثبت تخلف ثبت تخلف میدان امام ۶ دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر محل برگزاری رژه روز ارتش در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راهور اهواز با اشاره به تغییر محل برگزاری رژه خودرویی نیرو‌های مسلح در ۲۹ فروردین برابر دستورالعمل ستاد کل نیرو‌های مسلح و تغییر محل برگزاری مراسم یاد شده به پادگان لشکر ۹۲ زرهی، جهت باشکوه برگزار شدن هرچه بیشتر مراسم محدودیت‌های زیر را اعلام کرد . 

سرهنگ سعید حسنوند گفت : تردد کلیه خودرو‌ها از میدان صیاد شیرازی به سمت میدان توپ و بالعکس ممنوع می‌باشد. 

وی افزود : همه خودرو‌ها که از پل لشکر وارد محدوده طرح می‌شوند به سمت میدان صیاد هدایت و از بلوار مهر شهر و پل صیاد شیرازی به سمت کیانپارس راهنمایی می‌شوند.

رئیس پلیس راهور کلانشهر اهواز از رانندگان و شهروندان خواست جهت تسهیل در عبور و مرور، مسیر‌های جایگزین ۱. بلوار چمران مسیر شمال به جنوب و بالعکس ۲. خ انقلاب مسیر شرق به غرب و بالعکس ۳. بلوار مهر شهر به کیانشهر و بلوار محمودوند را جهت انجام سفر‌های درونشهری انتخاب و با رعایت قوانین و مقررات و توصیه‌های صادره، پلیس را در ارتقای انضباط ترافیکی و کاهش سوانح ترافیکی یاری کنند.

دیگر خبرها

  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • محدودیت ترافیکی جدید روز ارتش در اهواز اعلام شد
  • تغییر محل برگزاری رژه روز ارتش در اهواز
  • نظارتی بر پارکینگ‌های عمومی در کرمانشاه وجود ندارد
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در قزوین
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز
  • ابلاغ بودجه شهرداری گرگان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به پارسال
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان