Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:39:49 GMT

قهرمانی در چمپیونزلیگ، نوشداروی کلوپ برای لیورپول

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۹۹۶۷

قهرمانی در چمپیونزلیگ، نوشداروی کلوپ برای لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، امیدوار است حالا که عملیات دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر با شکست سختی مواجه شده، بتواند فصل سخت قرمزها را با کسب هفتمین عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ به اتمام برساند.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ دقیقا می داند برای نجات حرفه اش در یک فصل ناامید کننده به چه چیزی نیاز دارد: هفتمین عنوان قهرمانی لیورپول در چمپیونزلیگ!

 

افت شدید قرمزها در این فصل باعث شده تا آنها در حال حاضر در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر باشند و شانس دفاع از عنوان قهرمانی خود در فصل پیش را به کلی از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مرسی سایدی ها همچنان در رقابت های چمپیونزلیگ همچنان حاضر و موفقند، رقابتی که کلوپ به در سال های اخیر در آن به موفقیت رسیده است.

 

 

یورگن کلوپ در پاسخ به سوال خبرنگاری که از امید او و تیمش به قهرمانی در چمپیونزلیگ می پرسید، گفت: "بله خیلی رویایی می شود، پس چرا که نه؟ اما ما واقعا در موقعیتی نیستیم که راجع به این فکر کنیم. خیلی خوشحالیم که توانستیم لایپزیش را شکست دهیم و به یک چهارم نهایی و به جمع هشت تیم برتر صعود کنیم.

جیمز میلنر به من گفت که از زمانی که من به این تیم آمده ام این چهارمین یک چهارم نهایی و پنجمین حضور ما در اروپا است. آمار خوبی است. اما ما در موقعیتی نیستیم که بنشینیم و راجع به اینکه چطور ممکن است این رقابت ها را با قهرمانی به پایان برسانیم قصه های خیالی ببافیم.

اینکه چه فکر می کنیم، چه آرزوی داریم و چه رویاهایی می بینیم و همه این جور چیزها کاملا متفاوت هستند اما آماده بودن برای رو در رویی با ولوز تنها فکر و خیال و نگرانی من در حال حاضر است و انرژی مثبتی که برد برابر لایپزیش به ما داده خیلی به ما کمک می کند.

اما ببینید الان در جمع هشت تیم برتر در چمپیونزلیگ هستیم اما این مرحله در طول تاریخ برای ما سخت و دشوار بوده است. هفت تیم دیگر نیز بسیار خوب خواهند بود. هنوز 100 درصد مشخص نیست کدام تیم ها در جمع هشت تیم پایانی هستند اما آنهایی که مشخص شده اند و آنهایی که به نظر می رسد صعود کنند تیم های بسیار خوبی هستند.

 

 

هیچ بازی آسانی وجود ندارد اما می خواهیم که در آن بازی ها به حریفانمان یک بازی و چالش خوب بدهیم. برنامه ما برابر هر تیمی که حریف‌مان بشود، این است. این دقیقا نقشه ای است که داریم. اما امروز نه. دور بعدی سه یا چهار هفته بعد برگزار خواهد شد و تا آن موقع زمان کافی داریم و تلاش می کنیم تا جایی که ممکن است استفاده خوبی از این فرصت ببریم."

 

لیورپول فردا در لیگ برتر میهمان ولورهمپتون است.

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول عنوان قهرمانی یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

لیورپول به سراغ سرمربی هلندی فاینورد رفته است. 

طرفداری | خبرنگاران نزدیک به لیورپول از پیشتازی سرمربی فاینورد برای تصاحب جایگاه یورگن کلوپ خبر دادند. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد در این لحظه در کورس هدایت لیورپول پیشتاز است. سرمربی 45 ساله که روزهای گذشته فاینورد را به مقام قهرمانی جام حذفی هلند رساند، در فصل 23-2022 این تیم را پس از شش فصل در جایگاه اول اردیویسه قرار داده بود. توانایی اسلوت در پیشرفت بازیکنان و همچنین سبک تهاجمی او باعث شده است که مدیران لیورپول به سراغ این مربی بروند. این انتقال نهایی نیست چراکه قرمزها همچنان تمایل دارند نام‌های دیگری را نیز بررسی کنند، با این حال می‌تواند برای اسلوت شانس بالایی قائل شد. جایگاه مربیگری بایرن مونیخ، بارسلونا و میلان نیز انتقال اسلوت به لیورپول را پیچیده می‌کند. مطابق گزارش کریس باسکامب از تلگراف، بارسلونا و بایرن مونیخ نیز به سرمربی هلندی علاقه‌مند هستند. 

فصل گذشته تاتنهام برای انتقال آرنه اسلوت وارد عمل شد اما او با رد پیشنهاد دنیل لوی تصمیم گرفت در فاینورد ماندگارد شود. او احساس می‌کند از تابستان آینده برای ورود به تیم‌های بزرگ اروپا آماده است. فابریتزیو رومانو نیز با تایید اخبار مطرح شده، از تماس لیورپول و اسلوت خبر دارد. روز گذشته روبن آموریم از لیست لیورپول خارج شده بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ