Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به اینکه زمین طرح اقدام ملی مسکن برای زلزله‌زدگان سی‌سخت نیز توسط وزارت راه و شهرسازی تامین شده است بر ثبت‌نام متقاضیان واجدشرایط تا ۲۹ اسفند تاکید کرد.

به  گزارش برنا به نقل از وزارت راه وشهرسازی؛ پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اعلام اینکه وزارت راه و شهرسازی برای کمک به زلزله‌زدگان سی‌سخت و مشکلاتی که برای مردم ایجاد شده است زمین‌هایی را برای ساخت مسکن در فرآیند طرح اقدام ملی مسکن تامین کرده است، گفت: معاونت مسکن و ساختمان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد زمین‌هایی برای تخصیص به زلزله‌زدگان واجد شرایط سی‌سخت تامین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن ادامه داد: متقاضیان واجد شرایطی که زلزله واحدهای مسکونی آن‌ها را دچار آسیب کرده است، می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir  تا ساعت‌های پایانی روز ۲۹ اسفند ۹۹ اقدام به ثبت نام کنند.

شرایط و مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام زلزله‌زدگان در طرح اقدام ملی مسکن   

اصلانی تصریح کرد: تسهیلاتی که به این دسته از متقاضیان پرداخت می‌شود همانند دیگر متقاضیانی است که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی توضیح داد: با توجه به تجربه‌های قبلی، به نظر می‌رسد دولت برای زلزله‌زدگان تسهیلات ارزان قیمت و یا حمایتی را نیز در نظر بگیرد، اما قدم اول که تامین زمین برای فرآیند خانه‌دار شدن زلزله‌زدگان است توسط وزارت راه و شهرسازی تامین شده است.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن گفت: طبق بازدیدها و گزارش‌های میدانی انجام شده انتظار است که بالغ بر ۵۰۰ نفر از متقاضیان زلزله‌زده در این طرح ثبت‌نام کنند که البته باید حائز شرایط باشند.

گفتنی است، زلزله‌ای به بزرگی ۵.۶ ساعت ۲۲ چهارشنبه شب ۲۹ بهمن امسال در شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به وقوع پیوست که اگرچه تلفات جانی نداشت اما به تعداد بی‌شماری از واحدهای مسکونی آسیب وارد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن سی سخت مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن طرح اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی زلزله زدگان وزارت راه ثبت نام سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار شهرستان خاش گفت: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و ارگان‌های مختلف ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در نقطه استراتژیک شهر خاش تامین شد.
صاحب گل صالحی افزود: این زمین به همت شهرداری خاش در حال قطعه بندی، زیرسازی و آماده سازی است.
وی ادامه داد: متقاضیان برای دریافت زمین می‌توانند به سامانه‌های اقدام ملی مسکن مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.

دیگر خبرها

  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • تامین ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن
  • ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • اضافه شدن ۲۱ هکتار زمین به شهر‌های اقماری کاشان