Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از تصویب سند ١٠ ساله اعتلای بسیج مستضعفین توسط رهبر انقلاب خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم چهارمین اجلاسیه اساتید شبکه تربیتی صالحین بسیج گفت: سند راهبردی ١٠ ساله اعتلای بسیج که مبتنی بر بیانیه گام دوم تدوین شده، در دو سه هفته گذشته توسط رهبر معظم انقلاب تصویب و توسط فرمانده کل سپاه پاسداران به بسیج ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تدابیر رهبر انقلاب بسیار راهگشا بوده و مهم‌ترین بخش این سند تعلیم و تربیت است و نگاه جامعی هم در آن به بسیج و هم به جامعه وجود دارد. نگاه این سند فراتر از بسیج است؛ در بخش تعلیم و تربیت سیاست‌های عمده و اصولی پیش بینی شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: تعلیم و تربیت از سنین کودکی آغاز و تا میانسالی ادامه خواهد یافت. پیاده سازی این سند بر اساس منظومه فکری رهبر انقلاب خواهد بود. مجاهدت‌های بسیجیان در سراسر کشور با وجود ویروس کرونا و فشار‌های دشمن، نشان دهنده خروجی مسائل تربیتی است.

وی افزود: نگاه جامع در بسیج و جامعه مهم‌ترین بخش این سند است؛ رسالت بسیج پیاده‌سازی مردم‌سالاری دینی است و لذا تعلیم و تربیت به‌عنوان محور اصلی این سند لحاظ شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ۱۹ گام اساسی برای پیاده‌سازی این سند تدوین شده است که از کودکی تا بزرگسالی برنامه‌های خاصی برای هر رده سنی پیش‌بینی شده است.

سردار سلیمانی همچنین عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰ عقب‌ماندگی در بخشی از برنامه‌های شبکه تربیتی صالحین جبران خواهد شد؛ زیرا در سال جاری به دلیل شیوع کرونا مقداری در این حوزه عقب‌ماندگی به‌وجود آمد. برچسب ها: بسیج مستضعفین ، رهبر انقلاب ، سند 10 ساله

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بسیج مستضعفین رهبر انقلاب سند 10 ساله رئیس سازمان بسیج مستضعفین تعلیم و تربیت رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از رهبر انقلاب در حال مشاهده بارگاه ائمه بقیع

امروز ۸ شوال سالروز تخریب ائمه بقیع علیهم‌السلام است. رهبر انقلاب درحال مشاهده آخرین تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام و دیگر ائمه در قبرستان بقیع.

دیگر خبرها

  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • تصویری از رهبر انقلاب در حال مشاهده بارگاه ائمه بقیع
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی