Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با آماده باش دستگاههای خدماتی و امداد رسان ضمن اقدامات پیشگیرانه والدین هم باید مراقب رفتار فرزندان خود در چهارشنبه آخر سال باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدرت الله مهدیخانی در جلسه هماهنگی چهارشنبه آخر سال که روز یکشنبه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: در آستانه چهارشنبه آخر سال همه نیروهای امدادی و مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند تا در صورت لزوم نسبت به خدمت رسانی اقدام لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدیخانی تصریح کرد: دستگاههای امدادی از جمله پلیس راه، جمعیت هلال احمر، راهداری، آتش نشانی، اورژانس، مدیریت بحران در همه ایام سال آماده خدمت هستند و در حادثه کولاک اخیر هم با تلاش همه جانبه دستگاهها توانستیم وضعیت را مدیریت کنیم.

پیشگیری از حوادث در چهارشنبه سوری رسالت اصلی است

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآورشد: مهمترین رسالت ما در چهارشنبه آخر سال پیشگیری از حوادث است تا خانواده ها در آستانه عید نوروز دچار تالمات روحی ناشی از حوادث نشوند اما انتظار داریم خانواده ها نیز همراهی لازم را داشته باشند.

وی گفت: با شادی و نشاط معقول و منطقی مردم هیچ مخالفتی نداریم و باید بستر این شادمانی در آیین های سنتی را مهیا کنیم اما امسال با بحران ویروس کرونا هم مواجهیم و هر گونه بی احتیاطی می تواند ما را وارد چالش های دیگری کرده و مدیریت را سخت کند.

مهدیخانی اظهارداشت: مواد محترقه بسیار خطرناک است و با تجربه سالهای گذشته باید از حوادث پیشگیری کنیم و نگذاریم فرزندانمان به این مواد خطرناک دسترسی پیدا کنند تا هزینه ای به خانواده تحمیل شود.

چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل نکنیم

وی اضافه کرد: نگران هستیم که امسال هم بی احتیاطی برخی از جوانان و نوجوانان موجب بروز حوادث ناگوار و تبدیل شدن شادی به عزا نشود لذا ضمن هشدار به خانواده ها باید مراقب رفتار فرزندان باشیم تا دچار مشکل نشوند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآورشد: شیوع ویروس جهش یافته در برخی مناطق استان از جمله آبیک، بویین زهرا و تاکستان نگرانی های ما را بیشتر کرده لذا مردم باید رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و از حضور در مراکز پرجمعیت جدا خودداری کنند.

عادی انگاری خطرناک است

وی اضافه کرد: عادی انگاری در شرایط کنونی بسیار خطرناک است و باید مراقبت های این ایام بیشتر شود تا بتوانیم از گسترش ویروس جلوگیری کنیم.

مهدیخانی اظهارداشت: جمع آوری لاستیک های کهنه و فرسوده، تخلیه سطل های زباله، ممنوع شدن فروش بنزین در ظروف، ممنوع شدن فروش اکلیل سرنگ و تینر در رنگ فروشی ها، اطلاع رسانی در شبکه شاد و استفاده از ظرفیت معلمان برای روشنگری از اقدامات پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: ضمن تشکر از همه دستگاههای خدمات رسان و امدادی و اعلام آماده باش در ایام پایانی سال از شهروندان و خانواده ها خواست مراقب رفتار فرزندان خود باشند تا در روز چهارشنبه سوری حادثه ای برای آنها رخ ندهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیریت بحران قزوین مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین مراقب رفتار فرزندان چهارشنبه آخر سال چهارشنبه سوری خانواده ها آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد

ملک زاده مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: در ده شهرستان استان یزد بارش‌های رگباری و بهاری را شاهد بوده ایم که عمده بارش‌ها در ارتفاعات مرکز استان و شهرستان بهاباد رخ داده است. 

وی ادامه داد: بارش‌ها و ورود رواناب در شش محور یزد-طبس، یزد –دربید، یزد- خضرآباد، اردکان –هامانه، بهاباد-بنستان، ببروئیه –ده جمال موجب شد تا برای حفظ ایمنی شهروندان مسدودی مسیر اعلام شود تا رواناب‌ها فروکش کنند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به اینکه در دو سال گذشته تغییر اقلیم وبارش‌های فرا نرمال را در استان یزد داشته ایم، افزود: در سال ۱۴۰۱ نیزاین بارش‌ها و سیلابی شدن مسیر بالغ بر شش هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های کشاورزی، مسکونی و راه‌ها خسارت وارد کرد.

ملک زاده ادامه داد: در سالجاری نیز براساس آموزش‌ها و تدابیر لازم آمادگی دستگاه‌ها را داشته ا یم که با هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی خسارت‌ها بسیار کمتر شده وتاکنون نیز بیشترین بارش‌ها مربوط به تفت با ۵۹ میلیمتر و رودخانه فصلی این شهرستان با دبی ۷۰ متر برثانیه حجم عبور رواناب داشت و این حجم عبور آب پدیده شگفتی است که به خوبی مدیریت شد. 

وی افزود: دوهزار سازه آبی -خاکی برای حفاظت ایمنی شهر‌ها و بخشی برای تقویت قنوات و آبرسانی ایجاد شده است والبته در برخی محور‌ها شاهد واژگونی خودرو‌ها بوده ایم که با امدادرسانی سریع، خوشبختانه مشکل خاصی در این زمینه نداشته ایم. 

مدیرکل مدیریت بحران با اشاره به تداوم فعالیت این سامانه تا فردا گفت: بیش از ۴۹۰ تیم امدادی و خدماتی در دستگاه‌های مختلف سازماندهی شده اند که گروه‌های جهادی نیز هم در کنار این تیم‌ها در حال آماده باش و خدمت رسانی به همشهریان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • خانواده سالم و منسجم، محور سلامتی
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه