Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@01:39:29 GMT

واژگونی یک شناور در محور کیاشهر به دستک

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۰۳۶۲

واژگونی یک شناور در محور کیاشهر به دستک

سیاوش غلامی از امداد رسانی نیروهای هلال احمر در واژگونی یک شناور در محور کیاشهر به دستک خبرداد و گفت: سه نفر دچار آسیب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از واژگونی یک دستگاه شناور در محور کیاشهر به دستک خبر داد و افزود: در این واژگونی قایق که در ساحل پل چوبی رخ داده است سه نفر دچار  حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه این اتفاق ساعت ۱۴:۱۷ رخ داد که نجاتگران جمعیت ساعت ۱۴:۲۷ در محل حضور یافتند گفت: عملیات در این حادثه تا کنون ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از مردم فهیم استان و مسافران خواست ضمن رعایت مسائل امدادی، هشدارهای هواشناسی و بررسی کامل تجهیزات در هنگام استفاده از شناورها را مد نظر داشته باشند.

سیاوش غلامی همچنین به امدادرسانی خودروهای گرفتار در برف در منطقه جیرنده به امامزاده حنفیه در شهرستان رودبار خبر داد و گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان طی بارش برف در شبانه روز گذشته به پنج دستگاه خودروی در راه مانده در منطقه جیرنده به امام زاده حنیفه در رودبار امدادرسانی کردند.

غلامی ضمن اعلام آماده باش شعب جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان کرد: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان در شهرستان های مختلف از جمله آستارا، تالش، رضوانشهر، سیاهکل، فومن، املش، شفت، ماسال و رودسر برای خدمات رسانی احتمالی آماده باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان یادآور شد: مردم در صورت نیاز به خدمات این جمعیت با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان واژگونی یک شناور جمعیت هلال احمر استان گیلان مدیرعامل جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، سید محمد مهدی سجادی در تشریح این خبر، افزود: در پی گیر افتادن یک دستگاه لودر در سیلاب در کیلومتر ۷۵ محور خاش به ایرانشهر سه نفر جان باختند.

وی افزود: بلافاصله نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری پلیس راه خاش به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: این حادثه، سه جان‌باخته داشت که نیروهای عملیاتی این جمعیت پس از ارزیابی و انجام اقدامات رهاسازی افراد جان‌باخته را به عوامل قضائی حاصل در محل حادثه تحویل دادند.

این سه نفر اهل خراسان شمالی، قم و طبس بودند که به منظور کمک به همکاران گرفتار در سیل با یک دستگاه لودر رفته بودند و در اثر شدت سیل لودر واژگون شد و هر سه نفر جان باختند.

کد خبر 6079790

دیگر خبرها

  • اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شرق جاسک دایر شده است
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر استان یزد / هشدار به کوهنوردان برای صعود به ارتفاعات
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان + عکس
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران + ویدئو
  • پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران | ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم | وضعیت مجروحان را ببینید