Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد که بالغ بر ۷۹ هزار و ۹۱۹ نفر از این استان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

زاهدی خاطرنشان کرد: در طرح اقدام ملی مسکن در استان فارس ۶۴ هزار و ۲۲۵ نفر به شکل مستقیم و ۱۵ هزار و ۶۹۴ نفر از فرهنگیان استان فارس نیز به‌صورت جداگانه اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، زاهدی گفت: از کل کسانیکه ثبت‌نام کرده‌اند، ۵۹ هزار نفر واجد شرایط شناخته نشده‌اند.

او خاطرنشان کرد: در صورت اعتراض به نحوه بررسی می‌توانند از طریق وبسایت طرح اقدام ملی مسکن اعتراض خود را ثبت کنند تا مجددا ارزیابی انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی همچنین گفت: مابقی افرادی که واجد شرایط شناخته شده‌اند به‌تدریج در حال تعیین تکلیف و معرفی به پروژه‌های مختلف اقدام ملی در سطح استان هستند.

زاهدی اضافه کرد: بالغ بر ۷۰۰۰ نفر نیز با احتساب فرهنگیان، واریز وجه داشته‌اند که این افراد به طور قطعی به پروژه‌های مختلف اقدام ملی معرفی شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: بیش از هزار هکتار زمین در فارس برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن اختصاص یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی طرح اقدام ملی مسکن استان فارس طرح اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد حسینی طباطبایی با اشاره به دور دوم سفر آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت از جمله وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان گفت: همزمان با حضور رییس جمهور در استان، ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در واحدهای آماده افتتاح، ۳۷۶ واحد در قالب انبوه‌ساز، ۳۹۲ واحد در بافت فرسوده، ۷۷۱ واحد خودمالک(خودساز) و ۵۱۹ واحد مسکن روستایی قرار دارند.

سفر دولت و برنامه‌های حوزه مسکن در سمنان و شاهرود

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان تاکید کرد: در آیینی باشکوه و با حضور مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان شاهرود، قرارداد واگذاری یکهزار و ۱۵۸ قطعه زمین به متقاضیان اهدا می‌شود.

طباطبایی خاطرنشان کرد: همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان سمنان، عملیات اجرایی آماده‌سازی ۳۰۰ هکتار از اراضی نهضت ملی مسکن استان در شهرک ۲۰۵ هکتاری سمنان آغاز می‌شود.

به گفته وی، بازدید از پروژه آزادراه حرم تا حرم(حدفاصل گرمسار- لاسجرد) و پروژه‌های نهضت ملی مسکن سمنان، از دیگر برنامه‌های سفر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به استان در قالب دومین سفر دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از طرح‌های حوزه راه در سفر دولت، تاکید کرد: همزمان با سفر رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت در استان سمنان، باند دوم محور سرخه - سمنان به طول ۱۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

برپایی مرکز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سمنان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: مرکز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی همزمان با دور دوم سفر هیات دولت به استان با حضور مدیران ستادی، معاونان وزیر و کارشناسان حوزه راه و شهرسازی استان در سمنان تشکیل می‌شود.

وی افزود: ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی به‌منظور پاسخگویی به سوالات شهروندان در حوزه نهضت ملی مسکن و حمل و نقل با حضور مدیران ستادی، معاونان وزیر و کارشناسان حوزه راه و شهرسازی در شهرستان سمنان تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: مرکز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از ساعت هشت لغایت ۲۰ آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان می‌باشد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، مکان مرکز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سالن ورزشی شهید صحافی واقع در خیابان ۲۰ متری وحدت سمنان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود