Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:59:26 GMT

کمک به محرومان و نیازمندان برکت زندگی انسان است

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۱۲۸۳

کمک به محرومان و نیازمندان برکت زندگی انسان است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در رزمایش همدلی و احسان که از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برگزار شد، با تبریک ایام عید نوروز اظهار کرد: خدا را سپاسگزاریم که برای چندمین بار محل برگزاری نماز جمعه و مصلی، مملو از مایحتاج زندگی کسانی شده است که نیازمند هستند و در این شرایط خاص دچار آسیب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این میزان از کمک‌ها که دوره‌های مختلف در مسجدالنبی (ص) توزیع شده است، در محل‌های دیگر نیز صورت گرفته و فقط از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، دهمین مرحله کمک‌ها را شاهد هستیم و ان‌شاءالله خدای متعال از همه دست اندر کاران قبول کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه کمک به محرومان و نیازمندان برکات زندگی ما خواهد شد، خاطرنشان کرد: خداوند فرموده اگر در جامعه‌ای مردم دستشان به خیر و دست‌گیری نیازمندان باشد، اهل تقوا و ایمان می‌شود و جامعه‌ای که اهل تقوا و ایمان شود، برکات الهی از آسمان و زمین به روی آنها می‌گشاید.

امام جمعه قزوین بیان کرد: از خدای متعال لطف، رحمت، دفع بلایا و رزق و روزی مادی و معنوی فراوان را مسألت می‌کنیم و از همه دست‌اندرکاران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) قدردانی می‌کنیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان قزوین نیز در این برنامه اظهار کرد: خدا را شاکریم که بار دیگر شاهد برپایی رزمایش همدلی و احسان هستیم و از مسئولان و گروه‌های جهادی که همواره پای کار هستند، قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: در این دوره ۸ هزار بسته کمک معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بین نیازمندان و محرومان توزیع خواهد شد و ان شاء الله این برنامه‌ها تداوم می‌یابد.

کد خبر 5169291

منبع: مهر

کلیدواژه: کمک مومنانه آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شیراز شیوع کرونا بارش برف عکس استانها برف و کولاک اردبیل شهرستان کرج ستاد اجرایی فرمان امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است

 

‌مجید طائف در حاشیه بازدید از پایگاه نوآوری طرح جهش تولید در شهرستان کوهدشت بیان کرد: ۳۷۰ هزار هکتار از اراضی تعهد لرستان در طرح جهش تولید در دیم زار‌ها است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان یعنی ۸۶ درصد تعهد ما در قالب طرح جهش تولید در دیم زار‌ها زیر کشت رفته است.

طائف یادآور شد: تعداد کل ادوات کشاورزی تامین شده لرستان در قالب همین طرح در دو سال ۷۴۳ دستگاه بوده است.

وی در ادامه به آمار طرح جهش تولید در شهرستان کوهدشت اظهار کرد: سقف تعهد ما ۶۹ هزار و ۷۰۰ هکتار بوده که تاکنون ۴۸ هزار و ۵۱۲ هکتار یعنی ۶۹.۶ درصد انجام شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان افزود: در این طرح در کوهدشت ۳۷ هزار و ۳۴۵ گندم و ۱۰ هزار و ۶۵ هکتار جو کشت شده و ۵۲ دستگاه نیز ادوات تامین شده است.

این مسئول گفت: اصلاح الگوی کشت، رعایت تناوب، توسعه کشاورزی محفاظتی و توسعه مکانیزاسیون از محور‌های اصلی طرح جهش تولید است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، منابع مالی آن را تامین می‌کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دو سال گذشته ۳۸ میلیارد تومان برای تامین ماشین آلات، تامین نهاده‌ها و بیمه این طرح سرمایه گذاری کرده و ۳۰۰ مهندس کشاورزی هم امسال به کشاورزان در اجرای این طرح کمک می‌کنند.

طائف افزود: مزارع گندم، جو، حبوبات و دانه‌های روغنی دیم زیر پوشش طرح جهش تولید در دیم زار‌ها قرار دارد که در تلاشیم تولید محصولات دیم استان در پایان پنج سال دو برابر شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان