Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در هفته‌ای که گذشت درباره خرید تعویق آزمون وکالت و پرداخت نشدن بیمه بیکاری و مشکل واکسیناسیون کادر درمان در شهر اهواز ، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس علمی و استان‌ها و اجتماعی ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دغدغه روز/ احتمال تعویق آزمون وکالت وجود دارد؟ با توجه به اینکه چند روز دیگر به برگزاری آزمون وکالت باقی مانده داوطلبان به علت تداوم شیوع ویروس کرونا خواستار تعویق این آزمون هستند.

پیگیری

کرونا آزمون وکالت را به تعویق انداخت پیام شما شهروندان عزیز در مورد تعویق آزمون وکالت، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد. بیمه بیکاری کرونا بعد از گذشت یک سال پرداخت می‌شود؟ پیام شما شهروندان عزیز در مورد پرداخت نشدن بیمه بیکاری کرونا، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد. دغدغه روز/ درخواست برای واکسیناسیون کادر درمان اهواز با توجه به اینکه اهواز در شرایط قرمز قرار دارد، کادر درمان این شهر مطالبه واکسیناسیون هفتاد درصدی را دارند.

پیگیری 

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس: محموله واکسن کرونا در راه خوزستان است/ بیماران خاص از کووید-۱۹ در امان می‌مانند یوسفی گفت: محموله واکسن کرونا به میزان ۴۰ دوز برای تزریق به بیماران خاص در استان خوزستان به زودی وارد می‌شود.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه بیکاری ویروس کرونا باشگاه خبرنگاران جوان بیمه بیکاری آزمون وکالت کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش ۳۵ درصدی که در حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ صورت گرفت، در مقایسه با سایر اقشار و کارمندان بیشتر بوده است.

محمدرضا چکشیان در حاشیه نشست تبیین برنامه‌های هفته کارگر درباره افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران گفت:«افزایش حقوق دستمزد در شرایط تورمی ممکن است مطلوب جامعه کارگری نباشد، ولی باید دقت داشته باشیم که افزایشی که در حوزه دستمزد کارگری در سه سال دولت سیزدهم صورت گرفته بسیار بیشتر از افزایشی بوده که در حوزه کارمندی صورت گرفته است.»

براساس گزارش ایسنا، چشیان در ادامه افزود:«دولت و وزارت کار قطعا با این دغدغه وارد شده‌اند که بهبود وضع معیشت کارگران صورت گیرد، ولی موانع و محدودیت‌هایی وجود دارد و برخی سیاست‌های کلان اقتصادی باعث می‌شود آنطور که اعضای شورای عالی کار می‌خواهند اتفاق نیفتد.»

چکشیان خاطرنشان کرد:« مقایسه میانگین افزایش حقوق در این سه سال نسبت به باقی دوره‌ها و خیلی از سال‌ها و بقیه گروه‌ها مثل کارمندی حتما بیشتر بوده است با این حال دستمزد کارگران نیاز به بهتر شدن دارد و در شورای عالی کار این دغدغه را دارند که چه خدماتی را پیگیری کنند که بخشی از این کمبود را جبران کنند.»

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر