Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@22:50:55 GMT

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۲۴اسفند ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۲۰۸۹

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۲۴اسفند ۹۹

امروز سهامداران شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان، فرآورده‌های معدنی اپال کانی پارس و معدنی و صنعتی چادرملو در بورس و شرکت‌های بیمه سامان و پالایش نفت لاوان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۱۵هزار و ۷۶۳واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۴۵هزار و ۱۴۰واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۶۶۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۵۳۹میلیارد تومان در بیش از ۸۳۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۲۴اسفند ۹۹ در بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان، فرآورده‌های معدنی اپال کانی پارس و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های به پرداخت ملت، آلومراد و سیمان داراب بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۵۸۰میلیون ورقه به‌ارزش ۱۲ هزار و ۸۶۲میلیارد تومان در ۵۴۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۲۷۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، بیمه سامان و پالایش نفت لاوان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه پاسارگاد، بیمه تجارت نو و بانک دی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فرابورس بورس تهران شاخص بورس بورس بازار بورس اخبار بورس سازمان بورس و اوراق بهادار بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند

به گزارش قدس آنلاین، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۱۳۲۱ واحد افزایش به ۷۵۹ هزار و ۲۲ واحد و شاخص قیمت با ۷۳۹ واحد افزایش به ۴۲۴ هزار و ۸۵۵ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۷۸ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال با انجام بیش از ۴۰۴ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، نوری، شبندر، وغدیر و بملت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۴۷ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام ۲۱۰ هزار معامله بیش از ۵ میلیارد و ۷۵۸ میلیون سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نمادهای ارفع و وخاور بیشترین اثر مثبت و نمادهای هرمز، آریا، آریان، شگویا و فزر بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بورس تغییر جهت داد
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود