Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم مازاد پرسپولیس در عجیب‌ترین و غیرمنتظره‌ترین نقل‌و انتقال نیم‌فصل روز گذشته به استقلال پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرمان رمضانی که در ابتدای فصل از سایپا به پرسپولیس پیوسته بود بعد از سپری کردن یک نیم‌فصل فاجعه‌بار در جمع سرخپوشان حالا به اردوی آبی‌پوشان پیوسته است.

نام آرمان رمضانی ابتدای فصل هم در لیست خرید فرهاد مجیدی قرار داشت اما وقتی مجیدی از استقلال رفت، خرید او هم منتفی شد و رمضانی با نظر یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم بلندقامت در نیم‌فصل اول فقط یک‌بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و فرصت‌سوزی‌های او در همان یک بازی مقابل شهرخودرو تا مدت‌ها سوژه بحث هواداران بود. رمضانی در آن بازی ۶۷ دقیقه در میدان بود و در سایر بازی‌هایی که به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت هم درمجموع ۱۰۸دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد تا در مجموع با ۱۷۵دقیقه بازی، صفر گل و صفر پاس گل نیم‌فصل اول را به پایان برساند.

میانگین نمرات او در سایت متریکا ۶.۳۶ بود و با این نمره ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس در نیم‌فصل اول شد.

رمضانی قبل از آغاز لیگ در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم دقایقی به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت اما عملکرد او در آن مسابقات هم تفاوت چندانی با بازی‌های لیگ نداشت.

در نهایت آرمان رمضانی در لیست خروجی یحیی گل‌محمدی قرار گرفت اما با عملکردی که در پرسپولیس داشت تصور نمی‌شد که هنوز هم مثل ابتدای فصل در لیست خرید فرهاد مجیدی باشد.

با این حال مجیدی درخواست جذب او را به مدیران استقلال داد و آرمان روز گذشته در کمال ناباوری با پیراهن آبی استقلال عکس گرفت.

اگر او بتواند در لباس استقلال احیا شود و بدرخشد جواب منتقدان خودش و مجیدی را یکجا خواهد داد. هر چند که با حضور قائدی، دیاباته و مطهری در خط حمله آبی‌ها بعید است فرصت چندانی به رمضانی برسد.

بعد از گادوین منشا که در نیم‌فصل لیگ هجدهم به استقلال پیوست، آرمان رمضانی دومین مهاجمی است که در ۲ سال اخیر از لیست مازاد پرسپولیس مستقیما به لیست خرید استقلال منتقل می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرمان رمضانی استقلال آرمان رمضانی استقلال لیگ برتر آرمان رمضانی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلالی‌ها به‌زودی صاحب مالک جدید می‌شوند و دیگر در زمره دارایی‌های وزارت ورزش قرار نخواهند گرفت. یک هلدینگ پتروشیمی برای خریدن سهام استقلال پای کار آمده و قاعدتا قضیه باید تا دهم خرداد تمام مراحل اداری خودش را طی کند. البته جدا از بحث اداری، وضعیت مالی استقلال نیز باید به طور کامل سر و سامان گرفته و بدهی‌های کنونی باشگاه تسویه شود.

یکی از موارد بسیار مهمی که مالک جدید استقلال باید آن را انجام بدهد، به‌روزرسانی قسط‌های معوقه بدهی‌های بانکی استقلال به‌ویژه در مورد پروژه استراماچونی است. استقلالی‌ها فروردین سال گذشته برای این‌که بتوانند مطالبات سرمربی اسبق خودشان را پرداخت کرده و به دسته پایین‌تر سقوط نکنند، از بانکی وام گرفتند و چیزی حدود ۱۰۰میلیارد تومان به حساب مرد ایتالیایی واریز کردند. در همان زمان قرار شد سند ورزشگاه مرغوبکار به عنوان ضمانت این وام در رهن برود و استقلال به صورت اقساطی آن را بپردازد، ولی مشکلات مالی باعث شد پرداخت اقساط به موقع انجام نشود و کار به جایی رسید که علی خطیر چند ماه قبل در یک مصاحبه تلویزیونی با صراحت مدعی شد نگران از دست دادن مرغوبکار است.

حالا، اما قرار شده مالک جدید استقلال اقساط عقب‌افتاده را نیز بپردازد و این قسط‌بندی را به‌روز کند تا ورزشگاه استقلال در منطقه نازی‌آباد تهران از دست آبی‌ها خارج نشود.

جالب این‌جاست که طلبکار بانکی استقلال بابت این موضوع یکی از بانک‌هایی است که حالا در زمره سهامداران اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید