Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با پیگیری‌های مجدانه سردار سلامی، سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج مبتنی بر بیانیه گام در سال ۹۹ تدوین شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه 24 اسفند) در چهارمین اجلاسیه اساتید شبکه تربیتی بسیج گفت: از عنایات فرمانده کل سپاه در شکل‌گیری بسیج نوین برای تحقق اهداف گام دوم و توجه ویژه به موضوع تعلیم و تربیت در شکل‌گیری این بسیج نوین سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: با پیگیری‌های مجدانه سردار سلامی، سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج مبتنی بر بیانیه گام در سال 99 تدوین شد و در دوسه هفته گذشته توسط رهبر معظم انقلاب تصویب شد و توسط سپاه به سازمان بسیج برای پیاده‌سازی ابلاغ شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طبق تأکید رهبر انقلاب این سند باید در ده سال آینده پیاده شود، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تدابیری را برای تحقق این سند اندیشیده‌اند که بسیار راهگشاست.

سلیمانی، مهم‌ترین بخش سند ده ساله اعتلای بسیج را  تعلیم و تربیت دانست و گفت: در این سند، نگاه عمیقی به موضوع تعلیم و تربیت هم در بسیج و‌ هم در جامعه شده است.

وی با بیان اینکه ما بسیج‌ را سازمان و تشکیلات تحقق بیانیه گام دوم می‌‌دانیم، گفت: رسالت بسیج پیاده‌سازی نرم‌افزارهای نظام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره سند 10 ساله اعتلای بسیج گفت: در بخش تعلیم و تربیت 6 سیاست‌ اصولی و 19 اقدام اساسی مشخص شده است.

سلیمانی افزود: در این سند، سیر تربیتی لحاظ شده که از کودکی تا سنین پایانی عمر را دربر می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه پاسداران نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران نیروی مقاومت بسیج رئیس سازمان بسیج مستضعفین ساله اعتلای بسیج تعلیم و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.
وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.
سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.
سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد