Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه،فضل الله رنجبر ، اظهار کرد: در نشستی که با حضور 20 نفر از معتمدین محلی در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد،آقایان"مظفر تیموری"،" بهرام فاضلی زاد"،"هدایت الله فرهادی"، "نصرت‌الله سپهر"، "معارف فلاحی"،"یاور محمدی"، "شاهرخ منصوری"، "حسن عزیزی" و "حسین رضوان مدنی"
به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کرمانشاه تعیین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: هشت نفر اول همچنین به عنوان اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کرمانشاه انتخاب شدند.

رنجبرادامه داد: همچنین آقایان "سجاد خسروی"، "علیرضا رنجبر"، اعتضاد علیزاده" و "رمضان روئین تن "
و خانم "فرحناز محمدی"به عنوان اعضای علل البدل در هر دو انتخابات تعیین شدند.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرماندار کرمانشاه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزبوشهر؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان در مجمع انتخابات هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح ملی آمایش سرزمینی که به دستور رئیس جمهور و مشارکت وزارت ورزش وجوانان در حال تدوین است گفت:با اجرای این طرح شاهد رشد و توسعه متوازن ورزش کشور و استان بوشهر خواهیم بود.

یاسر جمالی افزود:هیات ورزش دانش اموزی اساس و پایه طرح است که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نگاه ویژه‌ای به هیات خواهدداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و افزود:با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

علی موحدی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده