Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@04:27:46 GMT

۶۰۰ تن مرکبات از ۲۵ اسفندماه در گیلان توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۳۳۷۷

۶۰۰ تن مرکبات از ۲۵ اسفندماه در گیلان توزیع می‌شود

گروه استان‌ها ـ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در جهت کاهش التهاب نوروزی و تعدیل قیمت‌ها ۶۰۰ تن سیب و پرتقال از ۲۵ اسفندماه در گیلان توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ‌رشت‌، فرهاد دلق‌پوش ظهر امروز از زمان توزیع مرکبات تنظیم بازار عید در گیلان خبر داد و اظهار داشت: از 25 اسفندماه سیب و پرتقال با هدف کاهش التهاب نوروزی و تعدیل قیمت‌های بازار در گیلان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان توزیع میوه گفت: با توجه به شرایط کرونایی 300 تن پرتقال و 300 تن سیب در استان گیلان به‌ویژه مناطق کم برخوردار عرضه می‌شود.

‌دلق پوش خاطرنشان کرد: همچنین عرضه اکثر کالاهای اساسی اعم از روغن، شکر، مرغ هم اکنون در استان گیلان بیشتر از سایر استان‌ها در حال توزیع بوده و در ایام نوروز نیز با همکاری سایر نهادهای مرتبط این توزیع تداوم می‌یابد.

گزارش از تازه‌ترین وضعیت بارش برف و شرایط جاده‌ها در استان گیلان/ طوفان و کولاک شدید در محور فومن تا گردنه حیران«رودبار» و «رودسر» در استان گیلان همچنان در وضعیت نارنجی کرونایی استآمار بیماران کرونا در گیلان کاهش یافت‌

وی با اشاره به نرخ عرضه اقلام ابراز داشت: نرخ عرضه اقلام مذکور 20 درصد کمتر از قیمت آن در بازار و با کیفیت مطلوب بوده و کالاها با نظارت اتاق اصناف، بازرسان سازمان صمت، تعاون روستایی جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه توزیع کالا در شهرستان رشت در بیش‌از 8 جایگاه (چادر) و 3 فروشگاه انجام می‌شود افزود: مسکن مهر رشت، فروشگاه رفاه رشت، هایپر مرکزی احمدی با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام به عرضه اقلام مذکور می‌کنند.

 دلق پوش خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هر نوع تخلف مراتب را از طریق تلفن 124 بازرسی و نظارت سازمان صمت و 135 اداره‌کل تعزیرات مراتب را اطلاع‌رسانی کرده و به نظارت و ایجاد آرامش  در بازار کمک کنند.

انتهای پیام/614/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گیلان توزیع می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت

صدیقه مویدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا بیان کرد: به منظور کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار، ۵۵ تن مرغ منجمد، ۵۵ تن شکر، ۷۰ تن برنج و ۲۳ تن گوشت منجمد در این شهرستان تامین و عرضه شد.

او اظهار کرد: در جهت نظارت بر نحوه توزیع و فروش کالا‌های اساسی در پارسال بالغ بر ۷۰۰ مورد بازرسی از اصناف و کسبه توسط بازرسان جهاد کشاورزی به طور مستمر انجام شد که از این تعداد بازدید، ۲۵ مورد گشت مشترک با اداره صمت، فرمانداری، دامپزشکی، بسیج اصناف و مرکز بهداشت برگزار شد.

این مقام مسئول با اشاره به نقش مهم بازرسان در جلوگیری از هرگونه تخلف دلالان و سودجویان در بازار محصولات، افزود: بازرسان ۷ پرونده تخلف در حوزه کالا‌های اساسی و آرد و نان در طی پارسال تشکیل و متخلفان به مراجع ذی‌صلاح جهت پیگیری معرفی شدند.

مویدی گفت: تخصیص این اقلام اساسی با هدف پیشگیری از افزایش نامتعارف قیمت‌ها، مقابله با گران‌فروشی و احتکار از طریق واحد‌های صنفی، تعاونی‌ها و فروشگاه‌های مصرف در بین مصرف‌کنندگان توزیع شد.

او اضافه کرد: گروه‌های بازرسی قرارگاه امنیت غذایی شهرستان در سطح بازار اقلام پر مصرف و کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم