Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ دوم " فرشاد نجفی پور" روز یکشنبه در آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه واحد فروسیلیسم خمین افزود: نسل رزمنده و ایثارگر نیازمند حمایت‌های بیشتری هستند.
مدیرعامل ساتا با اشاره به زیر مجموعه‌های اقتصادی بیان کرد: شستان باید در طی پنج سال به توسعه‌ای برسد که دارایی در شان بازنشستگان نیروهای مسلح را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرتیپ نجفی پور ادامه داد: تمام دارایی های ساتا در صندوق بیمه عمر و حوادث و صندوق بازنشستگی است و ۸۵ درصد از بیمه عمر به بازنشستگان می‌رسد.
وی گفت: وظیفه ساتا کمک به توسعه است و برای حل مشکلات تامین برق مورد نیاز و مواد معدنی واحد صنعتی فروسیلیسم کمک می‌کنیم.

سرتیپ نجفی پور با اشاره به شرایط سخت دوران جنگ تحمیلی اضافه کرد: در آن دوران ابرقدرت‌ها از عراق حمایت می‌کردند و جوانان ۱۶ ساله در عملیات‌ها حضور داشتند.
نجفی پور تصریح کرد: زمان در طرح‌های صنعتی، هزینه است و نباید هزینه توسعه در بخش اقتصادی از سرمایه بازنشستگان مصرف شود.
فرماندار خمین نیز با اشاره به محرومیت این شهرستان گفت: رفع محرومیت‌ها در زادگاه امام راحل نیازمند نگاه ویژه مدیران ملی است.
احمد طهرانی با اشاره به اینکه بازنشستگان نیروهای مسلح صاحبان واحد صنعتی فروسیلیسم هستند، افزود: این بازنشستگان طلایه داران دوران دفاع مقدس هستند.
وی بیان کرد: انتظار می رود طرح توسعه این واحد با توجه به ظرفیت‌های معدنی شهرستان و شهرهای همجوار در یک برنامه زمانی مشخص بهره‌برداری شود.
فرماندار خمین با اشاره به آمار بالای بیکاری در این شهرستان اظهار داشت: جذب جوانان تحصیل کرده در این واحد صنعتی می‌تواند سبب کاهش آمار بیکاری در زادگاه امام راحل شود.
طهرانی گفت: مشوق‌ها و تامین بسترهای مختلف در خمین و قرار گرفتن این شهرستان در چهار راه ارتباطی شمال به جنوب بسترساز سرمایه گذاری در این شهرستان است.

برچسب‌ها استان مرکزی خمین اشتغال زایی بازنشستگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی خمین اشتغال زایی استان مرکزی خمین اشتغال زایی بازنشستگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اخبار کنکور نجفی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان در حال شگل‌گیری بوده و تا چند ماه آینده تکمیل می‌شود گفت: هدف گذاری کرده ایم که ۳۳ پروژه کلیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی استان را تا پایان امسال به نتیجه برسانیم.

 رحمتی اظهار کرد: مجموع سرمایه گذاری صورت گرفته در استان جهت دستیابی به رشد اقتصادی ۹ درصدی در سال گذشته ۹۳ همت بود که این رقم طی امسال به ۱۴۴ همت افزایش یافته است.

وی افزود: چالش‌ها و مشکلات فرا روی دستگاه‌های اجرایی جهت پیشبرد پروژه‌ها از جمله تامین به موقع منابع مالی کاملاً مشخص است اما اگر ما برنامه نداشته باشیم اقدامی انجام نخواهد شد.

رحمتی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام و به نتیجه نرسیده باید تعیین تکلیف شوند تصریح کرد: نباید با مانع تراشی‌های مختلف کشور را معطل مسائلی مانند صدور چند مجوز کنیم.

وی با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه تمام و در برخی مواقع فاقد توجیه اقتصادی لازم ابراز داشت: نقطه قوت این استان فعالیت موثر بخش خصوصی است که باید زمینه‌ فعالیت بی دغدغه اش را فراهم کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: باید در ابتدا مسئولیت اجرا و پیشبرد پروژه‌ها را ایجاد کنیم و سیستم نظارت و پایش را هم همزمان با اجرای پروژه‌ها پیش بریم.

وی ادامه داد: توسعه متوازن استان اتفاق نیفتاده است دغدغه‌های مطرح شده همه بجا هستند اما نباید مانع حرکت و اجرای امور شوند بلکه رفع این موانع نیز باید مطالبه مدیریت استان باشد.

وی بیان کرد: برنامه الزامات و اقدامات تحقق شعار سال در استان در دست مطالعه و تدوین است و نظام برنامه ریزی و اداری استان باید برنامه محور بوده و مطالبات و نظارت‌ها نیز بر اساس برنامه باشند تا روند توسعه شتاب گیرد.

رحمتی افزود: تلاش می‌کنیم برنامه رشد اقتصادی استان معطوف به ایجاد ارزش افزوده در بخش‌های مختلف برای افزایش تولید ناخالص داخلی باشد و همه متعهد به اجرای برنامه توسعه‌ای استان باشیم که در غیر این صورت برنامه ریزی‌ها با نگاه بخشی مواجه می‌شود و ابتر می‌ماند و در نهایت به زیان استان تمام می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: مولدسازی به امور سرعت می‌دهد باید از شرایط عادی خارج شویم و نگاهی به دارایی‌های خود بیندازیم.

وی افزود: محیط زیست باید راهکار‌های رفع موانع جهش تولید را پیدا کند مثلا لازم است از محل بازگشت حقوق دولتی معادن حفظ محیط زیست استان تامین شود.

دیگر خبرها

  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی
  • بهره‌وری در بخش کشاورزی استان بوشهر افزایش یابد
  • اشتغال جوانان نی ریزی با توسعه فضا‌های گلخانه‌ای
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • بیش از ۲۰۰۰ خانه محیط زیست کیفی‌سازی می‌شوند
  • برنامه ریزی برای فعال شدن واحد‌های راکد و نیمه راکد