Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:26:25 GMT

آژیر خطر کرونای انگلیسی در پارس آباد به صدا در آمد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۴۴۲۸

آژیر خطر کرونای انگلیسی در پارس آباد به صدا در آمد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان پارس آباد ظهر یکشنبه در جلسه قرارگاه فرماندهی عملیات مدیریت کنترل کرونا با اشاره به موارد شناسایی شده مشکوک به کرونایی انگلیسی اظهار کرد: از امروز برای آمادگی در مقابل احتمال شیوع ویروس کرونای جهش یافته اعلام در شهرستان پارس آباد آماده باش اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از الزام حضور تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در ایام تعطیلات اول سال جدید در محل کار خبر داد و گفت: با توجه به آب و هوای شهرستان و احتمال حضور مسافر از مناطق آلوده به ویروس کرونا خطر بزرگی مردم شهرستان پارس آباد را تهدید می‌کند.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه نوع جهش یافته کرونا انگلیسی شوخی بردار نیست و باید مدیریت شود، افزود: در این راستا همه اهالی شهرستان اعم از شهری و روستایی باید با احساس مسئولیت و مراقبت از جان عزیزانشان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی گرفته و از میهمانی ها و دورهمی ها اجتناب کنند.

امامی دهیاران را مجاب کرد تا مسافرانی که از خوزستان و استان‌های درگیر کرونای انگلیسی به روستاها وارد می‌شوند را رصد کرده و برای انجام تست و سایر اقدامات پیشگیرانه و درمانی به مراکز بهداشتی و درمانی اطلاع دهند.

وی با اشاره به خریدهای پایان سال و افزایش تردد مردم در خیابان‌های شهر بازاریان را به افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت کرد و گفت: در صورت تغییر وضعیت شهرستان محدودیت‌های سخت گیرانه ای برای فعالیت بازار اعمال خواهد شد که این به هیچ وجه به صلاح کسبه و فعالین این حوزه نیست.

فرماندار شهرستان پارس آباد در ادامه از تأمین کالاهای ضروری و روغن به اندازه کافی در شهرستان خبر داد و افزود: انتظار ما از متولیان تدبیر در توزیع مناسب و اجتناب از تشکیل صف‌ها و غلبه بر جو روانی حاکم بر جامعه است.

کد خبر 5169535

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل شهرستان پارس آباد فرماندار پارس آباد فرمانداری پارس آباد ابراهیم امامی کرونای انگلیسی ویروس کرونا ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شیراز بارش برف شیوع کرونا عکس استانها شهرستان کرج برف و کولاک جام حذفی شهرستان پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان افتتاح شد

فازهای ۱ و ۲ مجموعه صنعتی بزرگ فروآلیاژپارس پارس دامغان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه رسما افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، دیار زرخیز دامغان که تاکنون تنها با پسته مرغوب و تاریخ هفت هزارساله خود شناخته می‌شد، امروز باید به عنوان بهشت معادن ایران با روایت جهادگرانه صنایعی همچون فروآلیاژ پارس  معرفی شود.

اشتغال بخش صنعت و سرمایه گذاری و بالندگی شهرستان دامغان در این بخش طی یکی دو دهه گذشته با چشم پوشی بر استثنائات موفق و انگشت شماری همچون پروژه فولاد کویر با چالش‌ها و داستان‌های پیچیده و گاه بی‌سرانجامی روبه‌رو بوده است.

اما در این بین، سال 1400 شاهد برزمین زده شدن کلنگ آغاز ساخت کارخانه‌ای در دامغان بودیم که با تلاش مجاهدانه سرمایه‌گذار و دست‌اندرکاران آن و پیگیری مسئولان ارشد شهرستان اکنون دو فاز از آن به بهره برداری رسیده است.

تاکنون قریب به 400 نیرو در 2 فاز " مجموعه صنعتی فرو آلیاژ پارس دامغان مشغول به کار شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود با تکمیل چهار فاز این کارخانه قریب به یکهزار نفر اشتغال مستقیم در این مجموعه صنعتی ایجاد شود.

گفتنی است، حجم تولید این واحد صنعتی سالانه 55 هزار تن است که بیش از 60 درصد تولیدات آن به کشورهای ایتالیا، بلغارستان، ترکیه، پاکستان، عراق و رومانی صادر می‌شود و 100 درصد غبار تولیدی غبارگیرهای پیشرفته فروآلیاژ پارس دامغان نیز به عنوان محصولی ارز آور به کشورهای عربی صادر می‌شود.

انتهای پیام/362/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم پارس آباد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • کاوش‌های باستان‌شناسی در پارس‌آباد و بیله‌سوار انجام می‌شود
  • کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان افتتاح شد
  • کاوش‌های باستانشناسی در شمال استان اردبیل ادامه دارد
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر