Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی گفت: در خصوص سفرهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به استان مرکزی نیازمند تهیه یک دستورالعمل کامل هستیم و همه باید به آن متعهد باشند و سفرهای استانی نباید به گونه ای باشد که اصل انتخابات و مسائل اصلی استان را به حاشیه ببرد و نیاز است دعوت کننده ها در این خصوص کاملاً توجیه شوند و قوانین را به خوبی رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار آفتاب؛ حجت‌الاسلام موسوی رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی  در نشست ستاد استانی پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان مرکزی گفت: ستاد استانی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی نه‌تنها مانع بر برگزاری پرشور انتخابات نیست بلکه به دنبال برداشتن موانع و شاخصه‌های انتخابات پرشور ازجمله نشاط، امید و اعتماد مردم به‌نظام اسلامی است و این ستاد با جدیت به دنبال رفع موانع و حتی برخورد با این موانع است‌.

موسوی اظهار کرد: ملت ایران با حضور پرشور و معنادار خود در انتخابات ۴ دهه گذشته موجب تثبیت و اقتدار نظام اسلامی شدند و امروز همه باید برای برگزاری انتخابات پرشور نقش خود را به‌درستی ایفا کنند و اصل انتخابات مشارکت است اما این به معنای نادیده گرفتن وظایف و رسالت‌های اصلی نیست چراکه مردم انتظار دارند.

وی ادامه داد: ستاد استانی قابلیت تعیین و اجرای راهبردی دارد و برای رسیدن به اهداف تدوین‌شده با چشم و گوش باز و بصیرت لازم فضای انتخابات را در همه ابعاد بررسی می‌کنیم.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: لازم است ستادهای شهرستانی در بازه زمانی ۲۰ روزه جلسات خود را به‌طور منظم تشکیل دهند و کلیه مسائل مربوط به انتخابات با دقت لازم رصد شود.

موسوی گفت: امروز ما از کسانی که به دنبال برگزاری پرشور و سالم انتخابات هستند تقدیر می‌کنیم و اصل حضور در انتخابات و گرم نگه‌داشتن تنور انتخاباتی با رعایت اصول و قوانین، اقدام شایسته‌ای است.

وی افزود: نیازمند این هستیم استان را به نقاط حساس، نیمه حساس، معمولی و متوسط در حوزه انتخابات تقسیم‌بندی کنیم و نسبت به شرایط توان اجرایی و فکری به آن سمت هدایت کنیم و پیش‌بینی و پیشگیری مهم‌ترین رویکرد ستاد است و دستورالعمل‌ها بر این اساس تدوین می‌شوند.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی یادآور شد: ترویج حضور در انتخابات و کمک در امر مشارکت گسترده وظیفه هر مسئولی است و امروز ایجاد امید و نشاط در جامعه یک خدمت بزرگ است که باید بر اساس توان و امکانات لازم آن را به‌خوبی انجام دهیم.

موسوی اضافه کرد: جلوگیری از تنبلی ، توصیه به صبر و حق و امیدآفرینی در فضای مجازی از مهم‌ترین تأکیدات مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر است که همه باید این مسئله را در ابعاد مختلف عملیاتی کنند.

وی ادامه داد: نخبگان و اصحاب رسانه در ایجاد مشارکت و شور انتخاباتی بسیار مؤثر هستند و باید این هنر را داشته باشیم که از این بستر و پتانسیل به‌خوبی استفاده کنیم.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: آراء مردم حق‌الناس است و همه توان باید برای حفاظت از آرای مردم به میدان بیاید و بدون هیچ‌گونه نگاه سیاسی و جناح‌بندی این رسالت مهم را انجام خواهیم داد.

موسوی گفت: در خصوص سفرهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به استان مرکزی نیازمند تهیه یک دستورالعمل کامل هستیم و همه باید به آن متعهد باشند و سفرهای استانی نباید به‌گونه‌ای باشد که اصل انتخابات و مسائل اصلی استان را به حاشیه ببرد و نیاز است دعوت‌کننده‌ها در این خصوص کاملاً توجیه شوند و قوانین را به‌خوبی رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ آرامش مردم و جامعه از امروز تا روز انتخابات اصل مهمی است که همه باید در این راستا تلاش کنند تا یک انتخابات پرشور و با مشارکت بالای مردم رقم بخورد و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به ماندگار بگذارد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان مرکزی انتخابات پرشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها

اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود. 

برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود. همچنین برای جشن قرآنی امام حسنی‌ها ۱۵۰ هزار پک اطعام افطار برای روزه داران تدارک دیده شده است.

یکی از تمهیدات مناسبی که مسئولین برگزاری مراسم اندیشیده‌اند، اکران تصاویر شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه مظلوم است که در بخش‌های مختلف ورزشگاه آزادی دیده می‌شود. پیش تر نیز مسئولان برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ایده‌ای زیبا از شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ خواسته بودند تا هر کدام تصویر یکی از شهدای غزه را در روی گوشی تلفن همراه خود داشته و به نمایش بگذارند.

اجتماع محفل قرآنی امام حسنی‌ها همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در روزشگاه آزادی برگزاری شد و طبقه اول استادیوم آزادی در همان ساعت ابتدایی تکمیل شد. 

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال
  • توسعه فعالیت‌های قرآنی نیازمند بازآفرینی اکوسیستم جدید است
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد