Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، سه روز پس از کسب جایزه بهترین برنامه ورزشی برای فوتبال ۱۲۰ توسط عادل فردوسی پور در کنار معتضدی مدیر شبکه ورزش، پخش زنده بازی بزرگداشت انصاریان و میناوند، از کنداکتور پخش زنده سیما خارج شد.

در ماه های گذشته بسیاری از بازی های خیریه از این دست با حضور ورزشکاران و هنرمندان پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی هایی چون مسابقه تیم پیشکسوتان سپاهان و یاران رسانه هم روی آنتن شبکه های سیما رفته بودند ولی بازی فوتبالی که چهره های نامی چون علی کریمی و علی پروین آنجا هستند از برنامه پخش خارج شده تا یک بار دیگر بحث حضور عادل فردوسی پور و احتمالا ممنوعیت پخش تصاویر زنده از او قوت بگیرد.

شبکه ورزش از نظر ساختار مدیریتی بخشی از مجموعه اداری شبکه ۳ سیماست و علی فروغی چندی قبل گفته بود مشکل فردوسی پور به رغم اطلاع مجموعه از محبوبیت بالایش، خروج از مدار بود.

به نظر می رسد این عدم پخش همچنان در امتداد مشکل خروج از مدار عادل فردوسی پور قرار می گیرد و اینکه احتمالا مردم نباید تصویر زنده او را روی آنتن ببینند چون برای برنامه های ضبطی خیلی وقت ها بخش های خبری سیما از فردوسی پور مصاحبه هایی هم پخش می کنند!

پربیننده ترین بهاره رهنما در ۲۰سالگی +عکس جدیدترین عکس سحر قریشی صف عجیب مرغ در دل تهران! +فیلم استایل خاص بهاره کیان افشار +عکس ماسک خاص مهتاب کرامتی +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عادل فردوسی پور برجام عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همین مانده رجائیان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمیدرضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسینم در واکنش به اظهارات رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک که به اتفاقات بازی استقلال با آلومینیوم اشاره کرده بود، گفت: با حرف زدن درباره نیمکت استقلال می‌خواهند خودشان را در این فوتبال گُنده کنند و تیتر رسانه‌ها شوند. آقای رجائیان! همین مانده شما بخواهید اخلاق حرفه‌ای را به جواد نکونام یاد بدهید. اول به سابقه خودتان یک نگاه بیاندازید، سپس به سابقه نکونام و کادر فنی استقلال. خنده‌تان نمی‌گیرد یکسری حرف‌ها را می‌زنید؟ یک بازی انجام شده و تمام شده و رفته است، این همه ادا، اصول و داستان‌سرایی ندارد. حداقل اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنید.

وی افزود: رجائیان گفته است نکونام می‌تواند چنین رفتارهایی را در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا کند؟ ما تا کنون دو بار به لیگ قهرمانان رفته‌ و یک بار در جمع چهار تیم برتر قرار گرفتیم. خوب می‌دانیم چطور رفتار کنیم. حتی یک کارت زرد هم در آسیا نگرفتیم. ان‌شاءالله قسمت شما هم شود و لیگ قهرمانان را ببینید و بفهمید هر جایی حرف نزنید و هر چیزی نگویید. آدم از بعضی حرف‌ها خنده‌اش می‌گیرد. قصد نداشتم جواب‌تان را بدهم، ولی اگر در این فوتبال جواب ندهید فکر می‌کنند زبان ندارید. صحبت‌های ایشان توهین به کادر فنی استقلال بود.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: همین مانده است شما برای نیمکت استقلال نسخه بپیچید. درست است که امسال همه اجازه دارند به ما بتازند و کسی هم دفاع نمی‌کند، ولی ما برای دفاع از حق و حقوق استقلال سکوت نمی‌کنیم، حالا می‌خواهد به شما بر بخورد یا نخورد. برای ما مهم نیست شما چه فکر می‌کنید یا چه می‌گویید، برای ما مهم هواداران، استقلال و گرفتن حق آنهاست. به خاطر همین سکوت نمی‌کنیم که سر استقلال را بِبُرند. نیاز باشد داد هم می‌زنیم و به کسی مربوط نیست. این فوتبال قانون دارد و کسی خلاف قانون رفتار کرد با او برخورد می‌شود. هنوز یادمان نرفته چطور خود شما بعد از یک بازی به خاطر اعتراض به داور به زمین رفتید و فریاد زدید که استعفا می‌دهید. برای ما بد است و برای شما خوب؟ نکند توقع دارید کنار زمین بنشینم و منتظر اجازه شما باشیم؟ در ضمن شما هم به خاطر دوستی با کسی مصاحبه نکنید!

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895172

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • اتفاق عجیب؛ نورافکن استودیوی شبکه خبر در برنامه زنده ترکید + ویدئو
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • فردوسی پور و میثاقی پس از سال ها با هم روبرو شدند + عکس | حضور همزمان در کنار خیابانی
  • (عکس) حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی؛ گزارش تصویری
  • همین مانده رجائیان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • به خاطر هم در شبکه نسیم دیده می‌شود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲۶‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • به‌خاطر خدا به منچستریونایتد نه گفتم!