Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@22:32:06 GMT

زلزله فاریاب کرمان خسارتی نداشته است

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۵۳۴۸

زلزله فاریاب کرمان خسارتی نداشته است

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به اینکه تیم های ارزیاب هم اکنون در منطقه حضور دارند، بیان کرد: خوشخبتانه تاکنون تلفاتی مالی و جانی ناشی از این زمین لرزه گزارش نشده است.

"مجید سعیدی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: زمین لرزه ای به بزرگی 5 ریشتر ساعت 16 و 24 دقیقه امروز فاریاب در استان کرمان را لرزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این زمین لرزه در عمق 18 کیلومتری زمین و در مرز استان های کرمان و هرمزگان رخ داده که مرکز آن در منطقه غیرمسکونی بوده است.

سعیدی تصریح کرد: این زلزله در مناطق مسکونی اطراف در شهرستان فاریاب احساس و موجب رعب و وحشت مردم شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به اینکه تیم های ارزیاب هم اکنون در منطقه حضور دارند، بیان کرد: خوشخبتانه تاکنون تلفاتی مالی و جانی ناشی از این زمین لرزه گزارش نشده است.

لینک کوتاه: asriran.com/003Fgb

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور فاریاب _کهنوج

یوسف میرشکاری با تقدیر از اهتمام ویژه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان فاریاب و راهداران در بازگشایی محور فاریاب _کهنوج که در ایاب و ذهاب مردم و مسافران اختلال جدی ایجاد کرده بود، گفت: چندین نقطه از مسیر تخریب شده بود که با تلاش همگانی این محور بازگشایی و تردد در آن بدون هیچ مشکلی برقرار است.

وی وضعیت راه‌های اصلی و روستایی را مثبت ارزیابی کرد و از اقدامات لازم برای بازگشایی چند راه روستایی خبر داد که در حال انجام است.

میرشکاری همچنین از آغاز بازدید کارشناسان از مزارع و باغات و اعلام برآورد خسارات قطعی خبر داد و افزود: به مزارع گندم آسیب جدی وارد شده که در حال برآورد خسارت هستیم.

فرماندار فاریاب با اشاره به وضعیت تردد در سطح شهر گفت: هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و شهرداری وظیفه‌اش را به درستی انجام داده است.

وی بارش‌های اخیر را بدون خسارت جانی دانست.

 هم اکنون آسمان جنوب کرمان صاف و هیچ گونه بارندگی وجود ندارد، اما بر اساس نظرات کارشناسان تا بعداظهر امروز ۳۰ فروردین احتمال بارش‌های نقطه‌ای و پراکنده در برخی از مناطق وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • زلزله ۵.۶ ریشتری شمال ترکیه را لرزاند
  • بازگشایی محور فاریاب _کهنوج
  • ثبت لرزه‌ نگاری در مرکز اورژانس همدان برای نخستین بار
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • زلزله بامدادی این استان را به لرزه درآورد/ جزئیات
  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته