Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از جدایی رضا حبیب‌زاده از جمع شاگردان مجتبی حسینی و عقد قرارداد با پیکان، علی نبی‌زاده نیز به دلیل حضور در خدمت سربازی از ذوب‌آهن جدا شد و مقصد احتمالی او تیم فجر شهیدسپاسی خواهد بود. نبی‌زاده در نیم‌فصل اول هم به خاطر خدمت سربازی دچار مشکل شد و در خیلی از بازی‌های تیم شهرخوردو حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در روزهای اخیر در حالی شایعه پیوستن میلاد جهانی به استقلال در محافل فوتبالی داغ شده که هیچ پیشنهادی از طرف استقلال به باشگاه اصفهانی داده نشده است.

از طرفی پس از قرار گرفتن نام محمد دانشگر در لیست مازاد استقلال شایعاتی در مورد معاوضه او با میلاد جهانی مطرح شده اما باشگاه ذوب‌آهن از این مساله اطلاعی ندارد و حاضر نیست مهره تاثیرگذار خودش را از دست بدهد.

پیشنهادی از استقلال برای جذب جهانی نیامده

مجتبی فریدونی در این خصوص که پیشنهادی از باشگاه استقلال مبنی بر فروش یا معاوضه میلاد جهانی به باشگاه ذوب‌آهن رسیده، اظهار داشت: خیر،هیچ پیشنهادی به صورت رسمی، غیر رسمی، کتبی، شفاهی یا هر نوع دیگری به ما نشده است. در مورد فروش یا معاوضه میلاد جهانی هیچ قصدی نداریم. او در کنار ما است و کسی را هم در سطح او نمی‌بینیم که بخواهیم معاوضه کنیم. این موضوع از نظر ما منتفی است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به اینکه باشگاه ذوب‌آهن پیش از این هم با انتقال مجتبی حقدوست مخالفت کرده بود، گفت: حتی اگر پیشنهادی هم برای انتقال بازیکنان به ما برسد با آن قطعا مخالفت می‌کنیم. چون خودمان به دنبال بازیکن هستیم و دلیلی ندارد بازیکنان خوبمان را از دست بدهیم.

وی تصریح کرد: به هرحال سعی می‌کنند از کانال‌های مختلف تمرکز تیم ما را به هم بزنند و ببینند نظر باشگاه ذوب‌آهن چیست ولی خیالشان راحت باشد چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال ذوب آهن اصفهان خدمت سربازی ذوب آهن باشگاه ذوب آهن میلاد جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در خصوص گزارش واصله علیه سید حسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذرقزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد در نتیجه فعل سید حسین حسینی از مصادیق رفتار توهین آمیز تشخیص و برهمین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ ۲۹ فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • حسینی محروم شد
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • استقلال و پرسپولیس فروخته شدند
  • باریکن تأثیرگذار استقلال تذکر جدی گرفت
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد