Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:15:57 GMT

ثبت نام ۴۵ داوطلب انتخابات شوراها در خمینی شهر

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۵۹۰۶

ثبت نام ۴۵ داوطلب انتخابات شوراها در خمینی شهر

ایسنا/اصفهان فرماندار خمینی شهر گفت: تا امروز ۴۵ نفر در شهرستان خمینی شهر برای کاندیدا شدن در انتخابات شوراهای اسلامی ثبت نام کرده اند. 

علیرضا بصیری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص فرآیند انتخابات در شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، فرآیند انتخابات از چند روز قبل در شهرستان خمینی شهر کلید خورده است و از روز ۲۰ اسفند ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر آغاز و تا ۲۶ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روز اول ثبت نام  ۴، روز دوم ۶، روز سوم ۶، روز چهارم ۱۴ و امروز ۱۵ نفر به شکل قطعی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶ نفر خانم و ۳۹ نفر مرد هستند.

فرماندار خمینی شهر گفت: کسانی که قصد کاندیداتوری در انتخابات شورای اسلامی شهر را دارند ثبت نام خود را به روز آخر موکول نکنند زیرا ممکن است در مدارک آنها مشکلی پیش بیاید که نتوانند تا ساعات پایانی مدارک خود را تکمیل کنند. 

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در روند ثبت نام ها،تصریح کرد: امکانات لازم برای ثبت نام فراهم شده است و افراد در هر ساعت روز می توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

بصیری با اعلام انتخاب هیات اجرایی انتخابات خمینی شهر اظهار کرد: روز گذشته از ۳۰ نفر هیات معتمدین اجرایی دعوت و انتخاب این معتمدین  انجام شد. 

وی در مور بررسی صلاحیت کاندیداها گفت: پس از پایان ثبت نام با استعلام از مراجع چهارگانه در زمان مشخص شده، رسیدگی به صلاحیت کاندیداها توسط هیات اجرایی در اوایل فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز می شود و تا مهلت قانونی که ۲۳ فروردین است رسیدگی به صلاحیت ها ادامه می یابد و مراحل دیگر نیز انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر استانی شهرستانها خمینی شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مسعود ده‌نمکی: پدرم می‌گفت بین من و خمینی یکی رو انتخاب کن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • (ویدئو) مسعود ده‌نمکی: پدرم می‌گفت بین من و خمینی یکی رو انتخاب کن
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • پسماند معضل استان‌های زاگرس نشین
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم