Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:09:47 GMT

نظرزاده: به دنبال شگفتی‌سازی در جام حذفی نیستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۶۹۰۴

تیم شاهین بندر عامری تنها تیم دسته دومی است که به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه پیدا کرده است. 

به گزارش "ورزش سه"، بندر عامری روستایی است در حاشیه شهر بوشهر که تیمش در فصل جاری به لیگ 2 صعود کرده است و در لیگ 2 هم خوب نتیجه گرفته و تیم سوم گروه ب به حساب می آید. 

 

 

رضا نظر زاده از بازیکنان قدیمی فوتبال بوشهر که رهبری تیم شاهین بندر عامری را برعهده دارد در مورد پیروزی این تیم در برابر استقلال ملاثانی می گوید: ما به دنبال شگفتی سازی در جام حذفی نیستیم چرا که در جام حذفی تیم های لیگ برتری مدعی قهرمانی هستند و اگر بخواهیم واقع گرایانه باشیم از نظر فنی از ما بهتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این بازی ها فرصت خوبی برای جوانان تیم ما است که شایستگی های فنی خود را نشان دهند. ما در بازی با استقلال ملاثانی هم با همه توان به دنبال ارایه یک بازی در برابر حریف بودیم که خوشبختانه اتفاقات بازی به سود ما رقم خورد و در نهایت با شکست این تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردیم. در دور بعدی هم با هر تیمی رویارو شویم با همه توان بازی خواهیم کرد اما برای گرفتن نتیجه تحت فشار نیستیم و اصلا دوست ندارم تیمم را تحت فشار بگذارم. 

 

سرمربی تیم شاهین بندرعامری در پاسخ به این سوال که آیا بهمراه تیمش به صعود به لیگ یک فکر می کند؛ گفت: ما یک تیم جوان هستیم و اولین فصل حضور در لیگ 2 را تجربه می کنیم. ما به همه توان در بازی ها حاضر خواهیم شد و سعی خواهیم کرد در حد بضاعت به شایستگی از داشته های فنی خود دفاع کنیم. اما در فوتبال قول دادن فریب دادن است. تنها قولی که من می توانم بدهم این است که در بازهایمان هیچ چیز کم نخواهیم گذاشت.

جام حذفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام حذفی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن

قهرمان پنج دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا هم قهرمانی این رقابت‌ها را از دست داد، هم جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای دور سوم گروه C جام ملت‌های فوتسال آسیا از ساعت 14:30 امروز (دوشنبه - به وقت ایران) برگزار شد که در مهم‌ترین بازی، ژاپن و تاجیکستان مقابل هم به میدان رفتند.

ژاپنی‌ها که برای صعود به مرحله بعدی نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، از پس تاجیکستان برنیامدند و این بازی به تساوی یک - یک انجامید.

سفال‌منش: تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟ تشنه این بازی هستیم

در مسابقه همزمان نیز تقابل تیم‌های کره جنوبی و قرقیزستان با تساوی 5-5 پایان یافت.

تاجیکستان و قرقیزستان با این نتایج، پنج امتیازی شدند و به دنبال تساوی در بازی رودررو، بر حسب تفاضل گل با ایستادن در رده‌های اول و دوم گروه، به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ژاپن: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست

ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا که پنج بار جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برده و یکی از مدعیان اصلی مسابقات به شمار می‌رفت، با چهار امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار گرفت و حذف شد.

با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌های آسیا مجوز شرکت در جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، سامورایی آبی از شرکت در دوره آتی جام جهانی بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلیس: «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود/ در هیچ حالتی به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیستیم
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • حذف ژاپن و کره جنوبی/شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • حمله ایذایی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ به دنبال سلاح هسته ای نیستیم/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران
  • تئاتر بچه‌های مسجد فرآیندمحور است/ دنبال چیدن میوه آماده نیستیم
  • کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم
  • توسعه و اصلاح بیش از ۴۷ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر قم