Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@11:36:38 GMT

میکل آرتتا: برای رسیدن به اروپا تلاش می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۷۰۷۴

میکل آرتتا: برای رسیدن به اروپا تلاش می کنیم

میکل آرتتا از عملکرد تیمش در دربی لندن مقابل تاتنهام رضایت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز بازی باخته برابر تاتنهام را تبدیل به پیروزی کرده و به سه امتیاز مهم دربی لندن دست یافت. پیر آمریک اوبامیانگ، گلزن و کاپیتان توپچی ها امروز به شکل غیرمنتظره ای غایب بود و میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال علاقه ای به افشای جزئیات در مورد این تصمیم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میکل آرتتا گفت: "ما بازی را با انرژی بالا شروع کردیم. در ادامه اریک لاملا یک گل فوق العاده به ثمر رساند و پس از آن ما به واکنش شدیم. از نظر ذهنی کار آسانی نبود، اما من نوع واکنش تیم را دوست دارم.

 

 

من فکر می کنم تا زمانی که این هدف از نظر ریاضی امکان پذیر باشد، ما بی تردید برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.من فکر می کنم اسمیت راو عملکرد درخشانی داشت. شخصیت، هوش و انرژی این بازیکن شرایط متفاوتی را برای ما رقم می زند.

 

صحنه پنالتی آرسنال؟ در ابتدا تصور کردم برخوردی صورت گرفته است. حاضران روی نیمکت آرسنال معتقدند بودند این صحنه پنالتی است، اما من ماجرا را درست ندیدم.

 

نیمکت نشینی پیر آمریک اوبامیانگ؟ ما مسیری مشترک پیش رو داریم که باید به یکدیگر احترام بگذاریم و همین. اوبامیانگ یک بازیکن فوق العاده و کاپیتان ماست، اما این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. من هرگز اتفاقاتی را که در رختکن رخ داده را به شما نخواهم گفت، من می توانم دلیل این تصمیم را برای شما بگویم، اما واقعیت را نه. ما امروز مسئله را تمام کردیم و حالا به کارمان ادامه خواهیم داد. اوبامیانگ همچنان بازیکن مهم برای آرسنال محسوب می شود و حرف دیگری در این رابطه ندارم. من تصمیمی گرفتم که به نظر خودم درست و به سود تیم بود."

آرسنال مایکل آرتتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال مایکل آرتتا میکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بایرن ۱ - آرسنال صفر

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ماجراجویی توماس توخل و تیمش در فصل عجیب بایرن مونیخ، در اروپا ادامه دارد. باواریایی‌ها در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند آرسنال را با یک گل شکست دهند و با پیروزی ۳-۲ در مجموع به جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان برسند.

دیگر خبرها

  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • ببینید | بایرن ۱ - آرسنال صفر
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • تلاش برای رسیدن خدمات هوشمند دولت به ۳۰ درصد
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است
  • آرتتا: فرصتی تاریخی داریم که به حق‌مان برسیم
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • تلاش هر ساله آرسنال برای قهرمانی لیگ! (فان) / فیلم