Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: فرایند تشکیل هیات‌های اجرایی انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در تمامی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان در موعد مقرر و مطابق تقویم انتخابات به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در مجموع در استان بوشهر ۳۶ هیات اجرایی شامل ۱۰ هیات اجرایی در فرمانداری‌ها و ۲۶ هیات اجرایی در بخشداری‌ها و شامل ۳۹۶ عضو تشکیل شد که از این میان ۱۳۴ عضو، اعضای اداری و ۲۶۲ عضو، معتمدین محلی هستند که وظیفه مهم اجرای انتخابات از جمله بررسی صلاحیت داوطلبان، تعیین تعداد، محل استقرار شعب اخذ رای و انتخاب اعضای شعب اخذ رای را به عهده دارند.

بیشتر بخوانید

تعداد داوطلبان شورا در استان بوشهر به ۳۶۸ نفر رسید

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به ترکیب هیات اجرایی انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران از نظر برگزاری انتخابات یکی از مردمی‌ترین نظام‌های انتخاباتی را در دنیا دارد و رکن اصلی برگزاری انتخابات، خود مردم هستند که این واقعیت در ترکیب هیات‌های اجرایی نمود دارد.

ایرانی با اشاره به ترکیب هیات‌های اجرایی بیان کرد: از مجموع اعضای هیات‌های اجرایی شورا‌های اسلامی شهر و روستا، ۹۳ درصد مرد و ۷ درصد زن هستند.

او گفت: هیات‌های اجرایی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نیز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به مدت سه روز تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شوراها شورای شهر انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 استانداری بوشهر محمدتقی ایرانی هیات های اجرایی استان بوشهر هیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در نامه شورای عالی نظام پزشکی که رئیس، نواب رئیس و دبیر شورای آن را امضا کرده اند، عنوان شده است: بر اساس تکلیف شرعی و مدنی که جناب عالی خود را پای بند به آن می‌دانید ضروری است حقوق بدیهی و اولیه ارائه دهندگان خدمات سلامت تضمین شود.

هیأت دولت در مصوبه‌ای حیرت انگیز در پنجم فروردین ۱۴۰۳ با چشم بستن بر واقعیتی روشن، مجموعه رشدی معادل ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته را برای تعرفه تصویب نمود و به عدد شورای عالی بیمه سلامت که اکثر قریب به اتفاق آنان، نمایندگان دولت و مصرف کنندگان خدمات هستند؛ بی اعتنایی نموده و آن را کاهش داد.

شورای عالی نظام پزشکی ضمن گلایه و انتقاد شدید از این مصوبه، آن را عملیاتی و اجرایی نمی بیند و مسئولیت ورشکستگی مراکز درمانی، عدم انضباط و درهم ریختگی در دریافت تعرفه، محروم شدن مردم از خدمات با کیفیت، عدم ارتقا سلامت را بر عهده تصمیم گیران می‌داند.

دستور فرمائید نسبت به بازنگری و ترمیم تعرفه در اولین جلسه هیأت وزیران و همچنین رشد مجدد آن در طول سال اقدام گردد و کسب تعرفه حلال و متعارف را روا دارید.

مکرراً تاکید می‌شود تقویت بنیه مالی سازمان‌های بیمه گر را از طریق روش‌های تخصصی و فنی دستور عاجل صادر فرمائید تا با پوشش حداکثری هزینه‌های سلامت تشفّایی بر دل مردم دردمند حاصل آید.

دستور فرمائید فشار مالی مضاعف و غیر منطقی بر ارائه دهندگان خدمات سلامت کاسته شود تا این کمبود رشد تعرفه (با روش‌هایی نظیر کاهش مالیات و ضرایب مالیاتی، بازگرداندن مابه التفاوت تورم کاهش هزینه‌های مربوط به دولت مانند آب، برق، عوارض‌های متنوع و…) تا حدودی جبران گردد.

شورای‌عالی نظام پزشکی آمادگی خود را برای تقدیم راهکارهای کارشناسانه و مسئولانه اعلام می‌دارد.

کد خبر 6063925 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان
  • تشکیل کارگروه اجرایی شعار سال در مازندران
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد / مصوبه دولت اصلاح شود
  • مروری بر ساختار ارتش قدرتمند هخامنشیان؛ از گارد جاویدان تا سواره نظام
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • هیات‌های مذهبی استان بوشهر در انتظار حمایت‌های دولتی
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • حال خوب سازه‌های آبخیزداری استان بوشهر
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است