Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:59:08 GMT

نظرسنجی جدید سریال‌ها در تلویزیون/ «سریالیست» متولد شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۸۸۵۸

نظرسنجی جدید سریال‌ها در تلویزیون/ «سریالیست» متولد شد

محمد باریکانی تهیه‌کننده برنامه «سریالیست» که نوروز امسال از شبکه یک پخش می‌شود گفت: برنامه «سریالیست» از ۳۰ اسفند هر شب حدود ۲۳:۱۵ روی آنتن می‌رود و قرار است در ۱۵ قسمت به پخش برسد.

وی ادامه داد: این برنامه با اجرای پدرام کریمی که خودش هم فیلم‌نامه‌نویس است تا ۱۳ فروردین روی آنتن می‌رود و یک قسمت اختتامیه دارد که رتبه بندی آخر سریال‌ها اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که یکی از تهیه‌کنندگان «سریالیست» است درباره تعداد سریال‌هایی که قرار است به نظرسنجی گذاشته شود بیان کرد: ۲۹ سریال امسال تولید شده و قرار است همین تعداد هم به نظرسنجی گذاشته شود که از دو طریق سایت تلوبیون و پیامک مردمی انجام می‌شود.

وی درباره نحوه نظرسنجی نسبت به این سریال‌ها عنوان کرد: امکان جدیدی قرار است روی سایت تلوبیون قرار بگیرد که همزمان با پخش برنامه افتتاح می‌شود و همان سامانه رای‌گیری و نظرسنجی در تلوبیون است.

تهیه‌کننده «سریالیست» تصریح کرد: در این نظرسنجی سریال‌های تلویزیونی براساس مرکز افکارسنجی سازمان و رده بندی مخاطبان در چند گروه قرار می‌گیرند و بعد «بهترین سریال» به رای گذاشته می‌شود.

وی اضافه کرد: طی شب‌های پخش برنامه، عوامل و بازیگران این سریال‌ها به تدریج در برنامه حضور پیدا می‌کنند و درباره سریال خود تبلیغ می‌کنند. به نوعی با این برنامه جشنواره‌ای برگزار می‌شود که جشن سریال سازی تلویزیونی است و از همه این دوستان تقدیر می‌شود.

این تهیه‌کننده درباره امکان خطا یا اشتباه در رای‌ها و اینکه مردم چطور می‌توانند به نظرسنجی‌ها اطمینان کنند توضیح داد: ما هر شب آمار را ارائه می‌دهیم هر کسی می‌تواند آمار لحظه‌ای را ببیند. قطعاً سعی ما بر این است که همه چیز شفاف و روشن باشد. سامانه نظرسنجی روی سایت تلوبیون لحظه به لحظه آمار را نشان می‌دهد و مردم می‌توانند خودشان در جریان قرار بگیرند. همچنین کسانی که گوشی هوشمند ندارند می‌توانند با پیامک نظر خود را اعلام کنند و ما هر شب این آمار را اطلاع رسانی می‌کنیم.

وی درباره اینکه چرا در رشته‌هایی مثل انتخاب کارگردان یا بازیگر نظرسنجی نمی‌شود گفت: هدف برنامه فقط انتخاب بهترین سریال است و اسم برنامه هم بر همین اساس است. فرصت کوتاهی است و اگر می‌خواستیم در همه رشته‌ها این نظرسنجی انجام شود شاید نیاز به زمان بیشتری داشت. از طرفی سریال سازی کاری تیمی است و ما کار تیمی یک گروه را بررسی می‌کردیم.

باریکانی در پایان درباره فصل‌های بعدی این برنامه عنوان کرد: بنای ما این است که بتوانیم این برنامه را در سال‌های آینده در مناسبت‌های مختلف ادامه دهیم شاید به بهانه ماه رمضان و یا در نوروزهای دیگر این برنامه ادامه یابد.

مسابقه «سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی محصول گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک از شنبه ۳۰ اسفند روی آنتن می‌رود.

کد خبر 5169926 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه یک سیما سریال ایرانی سریال پایتخت تئاتر ایران فیلم سینمایی شبکه پنج سیما درگذشت چهره ها هوشنگ میرزایی سریال ایرانی شبکه آموزش قادر آشنا ویروس کرونا رادیو صبا برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه شبکه دو سیما سریال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آداب و رسوم ماه رمضان استان‌ها در رادیو پیام

به گزارش خبرگزاری مهر، آرمان ستوده، مدیر طرح و تولید رادیو پیام با اشاره به ویژه‌برنامه‌های سحر و افطار این شبکه گفت: رادیو پیام برای ماه مبارک رمضان اجراهای متنوع و جذاب برای شنوندگان دارد. برنامه «پیام سحر» به تهیه‌کنندگی مجید امجدی فرد به مدت ۴۰ دقیقه، به همراه لحظات عرفانی و پخش دعاهای سحر و کلام بزرگان، ارایه می‌شود.

وی افزود: برنامه «جرعه از ماه» نیز به همت تهیه‌کننده‌های مختلف و به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن رادیو پیام می‌رود. این برنامه با محتوای ترویج افطاری ساده و موضوعات آماده‌کردن مردم برای لحظات عرفانی افطار، شنوندگان را به گذراندن لحظاتی دلنشین و معنوی در این ماه پر برکت دعوت می‌کند. رادیو پیام برای آشنایی با آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در شهرهای مختلف، ویژه برنامه «آیین حضور» را به تهیه کنندگی مجید امجدی فرد تقدیم مخاطبان می کند. از دیگر برنامه های این شبکه می توان به ویژه برنامه «رمضان در جهان» اشاره کرد که به تهیه کنندگی سمیه رنجکش با موضوع آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در کشورهای مختلف است که روزی سه بار پخش از رادیو پیام می شود.

ستوده با اشاره به پخش برنامه پیام طبیعت در ایام نوروز، گفت: مخاطبان می‌توانند ویژه‌برنامه‌های رادیو پیام در ایام نوروز را با ویژه برنامه «پیام طبیعت» به تهیه‌کنندگی سمیه رنجکش، با موضوع اطلاع‌رسانی و آگهی بخشی در خصوص حفاظت از محیط زیست بشنوند. این برنامه چهار بار در روز پخش می‌شود.

کد خبر 6062750 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • شیوه عجیب سانسور شلوار جین در تلویزیون کره شمالی
  • سودابه آقاجانیان از دلیل غیبتش در تلویزیون پرده برداشت
  • از بازدید پشت صحنه سریال «موسی کلیم‌الله (ع)» تا افتتاح ۲۰۰ کانال انتخاباتی
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • ترویج افطاری ساده در رادیو پیام
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک دوبلور تلویزیون درگذشت
  • معرفی آداب و رسوم ماه رمضان استان‌ها در رادیو پیام
  • «آنتن» دیگر گروگان «تولید» نیست/ ۱۴۰۳ بهار تولیدات سیمافیلم
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»